Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-12-2015 om 14:17
Hopelijk kan iemand hier nog iets over vertellen. Mijn pa (81 jaar) kon met zijn wat oudere samsung geen contact krijgen met de ING-app. (hij doet dat thuis via WiFi). Ging vanochtend bij de bank vragen hoe dat kwam...bank wist het ook niet en op de terugweg dacht hij, dan ga ik wel even via T-Mobile, zijn provider, vragen hoe dat komt.
Bij T-Mobile zeiden ze dat dat kwam omdat hij geen internet abonnement heeft. Ja dat klopt, buiten zijn eigen huis heeft hij geen WiFi, en hij hoeft geen internet op zijn mobieltje want hij gebruikt dat verder nooit. Tja, en in de winkel hebben ze gezegd dat hij niet op de ING-app kon omdat hij geen internet heeft, dus hij heeft internet genomen, maar tevens hebben ze hem daarbij een Samsung-tablet aangesmeerd, was namelijk 120 euro korting, dus kostte hem maar € 4,25. Kon hij zijn telefoon conneccten (als hij dat al kan met zijn 81 jaar) met de tablet en met de tablet ook nog bellen, zo mooi allemaal (hij heeft thuis gewoon een vaste lijn, dus nergens voor nodig) en ze hebben trouwens al een Samsung tablet.
Dus toen pa een half uur later mij belde dat hij dat allemaal had gedaan, ben ik naar hem toegegaan en heb hem gevraagd waarom hij dat allemaal gekocht had, ja alles alleen omdat hij op zijn mobiel ING moest kunnen ontvangen. Kassabonnen waren er niet, helemaal geen info. Met pa samen terug naar de T-Mobile winkel gegaan, want hij had dit allemaal niet nodig. ING-app kan gewoon op de tablet die ze al hebben en mobieltje is gewoon wat ouder en hapert soms wel eens. Kassabon kwam daar verkreukeld uit een prullenbak en die kreeg ik mee, en ze hadden hem op zijn e-mail wel het contract gestuurd. Terugdraaien kon niet maar 'ze zou het proberen' .... tablet moesten we weer mee naar huis nemen, namen ze niet terug. (ik was 2 uur later weer bij die winkel dus) Hoofdkantoor heb ik daarna gebeld, zij vonden het belachelijk hoe e.e.a. gegaan was, ze hebben gewoon een ouder iemand iets aangesmeerd, maar zij konden er ook niets aan doen, want getekend was getekend. Wat nu te doen, pa zat hier net gewoon te huilen en beloofde nooit meer contracten te tekenen. Gevalletje jammer, maar helaas, gewoon 2 jaar lang € 19,50 per maand betalen voor iets wat je niet gebruikt of is er nog een mogelijkheid dit terug te draaien?
22-12-2015 om 09:48
Tehuis
In het appartement waar wij nu wonen woonde vóór ons een dame die naar een verzorginshuis is gegaan. Ik ontvang nu na 1,5 jaar nog zeker 1x per week post van humanitaire instellingen waar ze aan gedoneerd heeft. Ik wist niet dat er zoveel van die instellingen waren.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.