Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


ja hoor

Geef maar door. Omgeving Efteling, wie durft? Auto is groot genoeg voor 7 personen inclusief moi.

Inanna

Inanna

01-01-2016 om 20:51

mail

Hm, ik kom er net achter dat ik al een week geen mail meer heb ontvangen op het adres dat bij de organisatie bekend is, heb zo'n vermoeden dat mijn mailbox vol zat. Hij is nu weer leeg en er kwam net een mailtje binnen, dus ik denk dat het weer werkt.

Mijntje

Mijntje

02-01-2016 om 09:42

nog 1 week dames

wat vliegt de tijd! Ik schrijf wel dames maar ik neem aan dat Onno niet komt?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-01-2016 om 10:10

Ben er nog...

Maar ik heb wat moeite met inloggen op het gelegenheidsmailadres dat ik speciaal hiervoor had aangemaakt.
Ik zou meedoen in de organisatie. Dat heb ik nu schandelijk verzaakt. Kan ik nog wat bijdragen dames? Of hebben jullie alles onder controle?

Ik ga een nieuw adres aanmaken. En jullie even mailen.

tonny

tonny

02-01-2016 om 12:35

nog een verzaker

Ik had ook steeds ruzie met andere dan de alledaagse mail. Dom he. Ben blij dat ik niet de enige ben, aldus jouw berichtje.

Maar volgens mij is de zaak prima onder controle hoor, dus geen paniek maar tot ziens volgende week!!

Kaaskopje

Kaaskopje

02-01-2016 om 12:48

Lynna

Ik kan je mail nergens vinden. Wil je me nog een keer mailen?

Tihama

Tihama

02-01-2016 om 15:07

LOLOL

Het gaat uitstekend met de organisatie. Kenfan heeft alles onder controle bij het restaurant (nou ja, bijna alles, maar dat ligt niet aan haar

Het poolen gaat volgens mij prima. Ik doe mijn uiterste best om ieders privacy te bewaken. Er worden geen mailadressen of echte namen doorgegeven, tenzij je zelf expliciet aangeeft dat dit mag.

Ik zag zojuist dat bijna de helft van de deelnemers inmiddels overgemaakt heeft. Ik neem aan dat er met de feestdagen ook nog het nodige in bewerking hangt. Maandagavond ga ik de balans opmaken. Degenen die ik dan nog mis, krijgen een mailtje van me.

De mail lees ik overigens maar 1 keer per dag (vakantie is maandag weer voorbij, en tijdens mijn werk kom ik daar niet aan toe). Voor dringendigheden ben ik ook per whatsapp bereikbaar. Die lees ik meestal wel direct.

Tonny heeft zich opgeworpen voor de naamstickers. @Ginny: ik geloof niet dat er nog klussen liggen.

En de rest van de details zoeken we later wel uit. Bijv. hoe we de drankjes een beetje slim regelen om geen berg gedoe te hebben bij het afrekenen.

Volgens mij wordt het gewoon weer heel leuk

Hortensia

Hortensia

02-01-2016 om 15:58

Tihama

You got mail

Niet superdringend, maar ik dacht: ik meld het toch maar even

Zeker weten dat het gewoon weer heel leuk wordt!

Tihama....

Ik zou even mailen met puck ( en kaatje? En evt andere noorderlingen?) ik had over de mail naar jullie een mailadresuitwisselingsverzoekje gedaan maar heb nog niks gehoord van puck.....of adres van puck gekregen zodat ik haar kan mailen...

Ingrid

Oh.

Dat ging over t poolen. Mijn vorige berichtje.

Tonny

Tonny

02-01-2016 om 17:29

Oh ja wie er met de trein komt??

Ik wel - meld je even dan wachten we op elkaar voor de vervolg-OV-reis/wandeling.

De laatste nieuwtjes en JOEHOE KAATJE

Ik heb net even het restaurant gebeld. Ook voor onze laatste twee aanmelders is er plek in de herberg en de dieetwensen zijn doorgegeven.Hortensia, je hebt mail.

Zijn er geen vega's in da house of heb ik iets gemist?

En de aanstichtster van deze meeting, mrs Heksenvet kreeg ik ook niet boven water. En die staat wel op de lijst. Lees je nog mee Kaatje, je komt toch nog wel? Het wordt echt geen stamppotbuffet.

Verder is er nog een poolaanbod uit de omgeving den Haag
En een poolwens/samenreiswens uit Limburg.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-01-2016 om 18:49

Ik kom bij voorkeur met OV

Zodat ik ook nog een borreltje kan pakken (moed indrinken?).

Maar mocht iemand vanuit Zuid Oost Brabant e.o. zonder lift niet op locatie kunnen komen, dan wil ik evt. ook wel met de auto gaan.

Wil eigenlijk wel wat eerder heenreizen zodat er nog wat te winkelen valt.

Ik hoor het wel.

Hortensia

Hortensia

02-01-2016 om 19:33

Kenfan!

Ik loop nu kwispelend rond

yessss

Mail is binnen, betaling komt eraan, carpool wordt inmiddels geregeld (nog gegadigden uit regio Efteling? Komt u maarrrrr) en ik heb er vreselijk veel zin in

Tihama

Tihama

02-01-2016 om 22:01

IngridT

Hoi Ingrid

Ik heb Puck en Kaatje allebei op 30 december jouw mailadres doorgegeven. Dus samen met jouw oproep vandaag moeten ze echt zo reageren

Tihama...

Tihama..dank. Maar ik heb inmiddels (nou ja zonet eigenlijk) besloten dat ik met de trein ga ( en er een weekendje van maak)... Dus dank, maar poolen is niet meer aan de orde....

Ingrid

Tihama

Tihama

03-01-2016 om 00:21

Geen nickname bij betaling: wie of wie?

Hoi

Ik heb een betaling binnengekregen zonder nickname.
Het rekeningnummer eindigt op 856. Kan de betaler me mailen en vertellen wie zij is? Graag reactie op [email protected]

Lucerna

Lucerna

03-01-2016 om 00:47

Joepie!

Fijn Mickey, dat je er ook bent! Bij andere meetings was ik heel carpool-uitnodigend, maar deze keer kom ik toch alleen. Áls ik toch op de valreep niet kan, dan is daar in elk geval niemand daar de dupe van. Dus sorry mensen uit mijn regio die me nog kennen. Volgende keer weer wel

Veer

Veer

03-01-2016 om 09:13

ns groepsretour

Ik kom niet naar de meeting, maar wil jullie even attenderen op het ns groepsretour. Ik kan helaas geen link neerzetten nu. Maar googel even, een aantal mensen met dezelfde eindbestemming vormt voor de ns een groep en krijgen een zeer voordelig tarief,. Een persoon maakt de groep en bestelt de kaarten, iedereen print thuis zijn eigen e-ticket.
Veel, plezier allemaal!

Hortensia

Hortensia

03-01-2016 om 10:00

weekenddagkaart

Iemand interesse in een weekenddalkaart van de NS à 13,99? Ik heb er twee over. Hij is nog net tot en met het volgend weekend geldig dus dat komt mooi uit

Puck

Puck

03-01-2016 om 11:21

IngridT en Tihama

Oke, dan hoef ik ook niet meer te reageren via de mail. Ik was een weekje op vakantie.
Tihama: Ik maak zo het geld over en dan blijft mijn carpoolaanbieding vanuit de Flevopolder dus van kracht...

Lusithania

Lusithania

03-01-2016 om 12:59

elastiekbal

Ondanks dat ik verschillende meetings heb meegemaakt, durfde ik nu niet.
Ergens wel raar maar daardoor voel ik mij net zo een elastiekbal die alle kanten op springt.
Veel plezier alvast voor de dapperen.

mijk

mijk

04-01-2016 om 16:16

ik ben er dus echt niet

We vieren dochters verjaardag. Dus volgend jaar weer!

gaat er iemand met auto vanuit haarlem?

ik zal anders de trein nemen maar ik rijd niet graag in het donker. Gaat er iemand vanuit Haarlem of omgeving naar de meetin?
alvast bedankt
cecile

Kaaskopje

Kaaskopje

04-01-2016 om 19:25

Lynna..

Kan ik nog met je meerijden? Trein of auto.

Moeder

Moeder

04-01-2016 om 20:17

Verboden te lachen

Met een ongelukkige val heb ik wat ribben gekneusd. Dat doet zeer zeg Bikkel als ik ben, kom ik toch Maar gelieve me niet te laten lachen, dat doet pijn
Ik zal ook maar het shoppen laten schieten. Ik heb al mijn energie nodig voor de reis en de avond.
Nog iemand die vanuit het zuiden reist? Kunnen we misschien nog een stuk samen reizen. Is toch gezelliger

Puck

Puck

05-01-2016 om 08:21

oei Moeder

Balen zeg. Maar je stelt ons met zijn alleen wel voor een echt onmogelijke opgave. Van eerdere meetings weet ik dat jouw verzoek niet ingewilligd gaat worden dus ik adviseer je om strak van de pijnstillers het pand te betreden.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-01-2016 om 09:25

Sinilind

Heb je al iemand om samen mee te reizen, of kunnen wij vanaf Amsterdam met elkaar naar Utrecht? Ik ben in staat om in het donkere Utrecht te verdwalen dus ik zou het gezellig vinden om samen te gaan.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-01-2016 om 20:06

helaas...

Helaas moet ik mij alsnog afmelden ivm werk. Veel plezier allemaal en wie weet een volgende keer.
Mijntje; zullen wij dan binnenkort nog eens koffie gaan drinken om eens bij te praten? Ben benieuwd hoe het met je gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.