Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tihama

Tihama

17-09-2015 om 22:04

Aanmelddraadje voor OO-meeting


Moeder

Moeder

05-01-2016 om 21:47

Puck

LOL Ik zal je advies ter harte nemen en een extra doosje bij me steken

Tihama

Tihama

05-01-2016 om 21:51

Stand van zaken

Hoi

Vrijwel iedereen heeft keurig binnen de datum betaald. Een paar mensen zijn nog stil gebleven en die heb ik een mailtje gestuurd. Dus als je weet dat je nog niet betaald hebt of je denkt dat er iets anders misgegaan is: check even je mailbox. Een geweigerde afschrijving leidt hier niet tot miljoenenverlies, maar minstens zo erg: je mist de meeting.

Ik ga hier geen namen noemen (vanzelfsprekend), dus ik heb geen andere communicatiemiddelen dan de mail (en wat een creativiteit in die mailadressen

Kenfan moet het aantal deelnemers morgen doorgeven aan het restaurant, dus je laatste kans is 'eigenlijk' al voorbij....

kaaskopje

ik heb niemand. Zullen we dan samen rijden? ik ga toch liever rijden dan treinen. Als je op Haarlem CS uitstapt rijden we verder en retour idem ditto?
groetjes
sini

Mag ik me nog aanmelden?

Pretty please?

(Durf eindelijk)

Tihama

Tihama

05-01-2016 om 23:36

als je heeeel snel bent, Dorry

Mail even naar [email protected]

Dan krijg je van mij de gegevens om het geld over te maken.

Moeder

Moeder

06-01-2016 om 00:32

Yesssssss

Yesssssssssss
Dat niemand ooit meer zegt dat zeurterreur niks oplevert

Mijntje

Mijntje

06-01-2016 om 09:08

Lelietje

Oooooo Lelietje, wat jammer! (maar wel een goed teken dat je veel werk hebt) Ja wij spreken gauw weer af, we mailen nog wel.

Het geld stroomt binnen )))))

25 van de 27 aanmelders hebben al keurig betaald. Super, bedankt. Maar we streven natuurlijk naar 100%. Willen de resterende twee meetingaspiranten ook hun bijdrage asap overmaken.

Ik heb er zin in!!

Het is overmorgen al!

Toch?? ( ben de dagen helemaal kwijt in ons ijzel-isolement hier)

Ingrid

Lynna

Lynna

07-01-2016 om 21:38

Koudwatervrees

Al had ik al lang geleden opgegeven, toch leek ik opeens niet te kunnen vanwege een verjaardag van een dierbaar familielid. Maar nu kan ik wel. Kaaskopje, ik zag dat je al met Sini vervoer hebt geregeld. Fijn!

Tihama

Tihama

07-01-2016 om 22:08

Aftellen, nu nog minder dan 48 uur

Hoi

Het fijne nieuws: iedereen heeft betaald. De eindscore is nu uitgekomen op 26 deelnemers. Allemaal vrouwen.

Een paar mensen hebben aangegeven dat ze graag afspraken willen over foto's: als je foto's wil maken, check dan even of iedereen er wel op wil. En als je iets op facebook (of iets dergelijks) wil delen: vraag dan expliciet toestemming. Persoonlijk zou ik het liefste willen voorstellen om gewoon geen foto's op sociale media te delen.

Ik zorg dat ik er om 17 uur ben. Iedereen heeft mijn telefoonnummer via de mail gekregen, dus als er iets is, app of bel dan even.

VERZOEK: NEEM CONTANT GELD MEE VOOR DE DRANKJES

Zo ik heb het maar even in kapitalen in de titel geschreeuwd, zodat niemand dit vriendelijk doch zeer dringende verzoek kan ontgaan.

De financiering rond het eetdeel is helemaal rond, en dat is een hele geruststelling . We hebben ons achter de schermen het hoofd nog lopen breken of we iets met de drankjes moesten verzinnen, consumptiebonnen freubelen oid.

Maar we hebben wel zoveel vertrouwen in jullie - ons kent ons toch - dat het ons het beste lijkt dat iedereen zelf zijn vloeibare consumpties bijhoudt, en we aan het eind van de avond de pegels bij elkaar leggen om de rekening te kunnen betalen. En wellicht een fooi, als we tevreden zijn over het gebodene.

Neem daarvoor, please, contant geld mee.Papiergeld en munten. Ik weet niet hoe het jullie afgaat, maar ik gireer alles, zelfs het schamele zakgeld van de kinderen al jaren.

Ok,dames, volgens mij hebben we alles rond. Mochten er nog dringende vragen zijn van algemene aard stel ze hier. Dan wordt het nu tijd om met de kledingkast te inspecteren, evt met het kleur-en stijladvies in de hand (Tihama stel me niet teleur door weer in een witte blouse te verschijnen) , en misschien morgen op de valreep nog wat corrigerend ondergoed aan te schaffen.

Ik heb er zin in ladies.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2016 om 23:23

Lynna

Haarlem is voor jou te erg omrijden?

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2016 om 23:24

Sinilind

Dat is een strak plan

Fransien

Fransien

08-01-2016 om 09:15

Ik kom ook

Het was even spannend met een moeder die met spoed gesloten opgenomen moest worden, maar ik kan komen.
Pffft, ik ben wel toe aan een avond vrolijkheid na al het gedoe van de afgelopen tijd.

Fransien, me too

Maken we er samen een lachen-tot-je-buikpijn-hebt-avond van!

Lynna

Lynna

08-01-2016 om 10:50

Haarlem

Haarlem is niet te ver om hoor, maar ik laat het nog even op zijn beloop. Eerst maar eens zien of ik iets fatsoenlijks kan vinden om morgen aan te trekken...... Gelukkig ga ik met dochterlief morgen winkelen, misschien scoor ik nog iets voor mezelf. Gelukkig zit mijn haar goed in de verf Nu de rest nog.

Linde

Linde

08-01-2016 om 10:58

Foto's en social media

"Een paar mensen hebben aangegeven dat ze graag afspraken willen over foto's: als je foto's wil maken, check dan even of iedereen er wel op wil. En als je iets op facebook (of iets dergelijks) wil delen: vraag dan expliciet toestemming. Persoonlijk zou ik het liefste willen voorstellen om gewoon geen foto's op sociale media te delen. "

Goed punt.

Ik ga ervan uit dat toch niemand foto's op social media gaat plaatsen?!

En toch ook niet rondsturen aan andere mensen?

Lijkt mij wel raar met een forum waar mensen aan anonimiteit hechten (zelfs al is er nu een bijeenkomst).

Geen facebook!

Ik hecht op die meeting niet bijster veel aan mijn persoonlijke anonimiteit. Maar ik mag vanwege de toestanden met mijn oog kom ik met een Leetowersgeengezicht1983specsaversuitverkoopje op mijn neus. Dus als co-orgnasitor beslis ik nu dat ohoh - wat -hebben- we - het - hier- toch -gezellig - selfies voor sociale media wat mij betreft een absolute no go zijn.

En ook als ik toch besluit om op de wc mijn clandestien voor een paar uurtjes mijn lenzen in te doen om een beetje presentabel voor de dag te komen wil ik niet op dat soort selfies figureren, gewoon omdat ik ze zo onnozel vind dat het een van de redenen is dat ik mijn fbaccount opgedoekt heb.

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 13:09

Kenfan, dat méén je niet!

Geen foto's en zo op social media begrijp ik wel, maar vanwege een bril...?

Ik loop al jarenlang met een Specsavers-lowbudget-montuur, heb toevallig woensdag weer een nieuw gehaald (een montuur dat verdacht veel lijkt op mijn opa's bril uit de jaren zeventig). En no way dat ik me er voor schaam. Ook niet terwijl ik al zo'n 13 jaar bril, en bijna altijd een goedkoopje van een brillenkiloknaller draag.
Ik begrijp dat je er niet blij mee bent, maar je hoeft je er toch niet zo voor te schamen?

Anders gezegd: wat vind je dan van mensen zoals ik, die gewoon met hun lowbudget-aanbieding-opabril in het openbaar verschijnen? (niet dat ik er één nacht wakker van zou liggen als iemand er een mening over heeft zolang ik maar helder kan zien maar ik ben toch benieuwd waarom die bril zo'n enorm punt voor je is)

Oh, en nog effe dit, algemeen gezegd.
Geen foto's en selfies op social media, prima Ben ik sowieso wat terughoudend mee als er anderen bij betrokken zijn, zelfs op een beschermd social media account.
Maar een foodselfie zonder gezichten, (lokatie)tag en zo, mag dat wel? Ik heb namelijk een foodselfie-tic

Linde

Linde

08-01-2016 om 13:12

Hortensia

"een foodselfie zonder gezichten"

Wat mij betreft helemaal goed

Het gaat mij niet alleen om gezichten. Ook van achteren/houding kan je herkend worden. Maar aan alleen eten ben ik niet te herkennen .

Egel

Egel

08-01-2016 om 13:23

O jee

O jee, moet ik echt nadenken wat ik aandoe? Kan ik erbuiten vallen als ik gewoon mijn spijkerbroek, t-shirt, vestje aandoe met suffige paardenstaart (moet ik misschien eens een draadje over openen: wat moet ik met mijn haar) en (bijna) geen make-up, een kettinkje misschien?

Ik word wel een beetje onzeker hoor. Ik hoop dat jullie geen schoolpleinmoeders zijn waar sommigen niet tussen komen!

Maar ik heb er toch wel zin in. En ik heb een voordeel, ik woon niet ver weg...
Tot morgen!

Puck

Puck

08-01-2016 om 13:33

Egel

Ik was ook van plan om gewoon als mezelf te komen hoor. D.w.z.: spijkerbroek, t shirt vestje geen make-up.....En nee, uit ervaring weet ik dat je er echt niet buiten blijft staan, daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Ik heb er ook zin in.

Mijntje

Mijntje

08-01-2016 om 13:37

kleding

Troost je Egel, ik zie er ook volkomen verwaaid uit en om 17 uur ben ik al best wel moe. Ik ben ook totaal geen nachtbraker dus ik ben wel blij dat het niet zo ver is.

Noet

Noet

08-01-2016 om 13:40

als mezelf, maar welke dan

die met de docs of toch die blauw metalic stiletto's?

Ligt er al sneeuw? Dan is de keuze makkelijk. Met stiletto's heb je tenslotte veel meer grip.

schoolpleinmoeders!!, nee het oo-forum daar hoor je toch al lang bij Egel, uit de boot vallen kan dus niet.

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 13:42

foodselfies en kleding

Nee, er komen géén mensen op de foto's, niet van voren en niet van achteren, ook geen details als een hand of zo.

Wat uiterlijk betreft: ik heb dus een specsaversbril Een splinternieuwe, dat wel. Voor de rest kijk ik wel wat er morgen voorin de kast ligt. Het is kleding die lekker zit, schoon en heel is. Geen mode, geen design. Maar wie uit wil pakken met een spetterend nieuw outfit: vooral doen!

Mijn haar heeft dringend een knip- en verfbeurt nodig, maar ik denk eraan mijn uitgroei aan te houden en te stoppen met het verven. Het is een fase waar ik even doorheen moet. Knippen ben ik vanwege de griep niet aan toe gekomen. Ik heb sowieso even wat andere prioriteiten momenteel waardoor het een beetje erbij in is geschoten, maar ik ga geen muts opzetten

Make-up draag ik nooit. Ik vind het niet prettig en ben ermee gestopt dingen te doen die ik niet prettig vind. Anderen vinden het juist wel prettig, of voelen zich zelfs compleet naakt zonder. Dan gebruik je het toch gewoon?

Een kettinkje en zo: als ik er aan denk. Ik vind dat wel leuk maar vergeet het steeds vaker. Vooral mijn oorbellen, die ik altijd in had, vergeet ik steeds vaker in te doen... Maar ik zal eraan proberen te denken!

Ik kom vooral voor de gezelligheid en als mijn eigen simpele, totaal modebewusteloze, tikkie wereldvreemde maar verder heel vriendelijke zelf en het laatste waar ik op let is of je een spijkerbroek draagt, of die van de Zeeman is of van een duur merk, hoe je haar zit (zolang er maar geen wolk vliegjes omheen hangt) en of je de juiste lipstick ophebt

Wie zit op wil doffen: vooral dóen!
Wie dat niet prettig vindt: even goede vrienden!
Forceer niks, daar word je alleen maar ongelukkig van.

We gaan morgen weer een boel plezier hebben en ik heb maar enkele meetings meegemaakt, niet allemaal, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand werd buitengesloten of nagewezen op uiterlijkheden!

#note to self: oorbellen klaarleggen...

tonny

tonny

08-01-2016 om 13:48

....offline

Dat lijkt me het leukste op een meeting! Communicatie met iedereen die niet live aanwezig is komt daarna wel weer.

In opdoffen ben ik niet zo best, dus dat laat ik maar zitten. Nu hopen dat het minimeisje-fotoboekje klaar is

Katniss

Katniss

08-01-2016 om 13:58

Jurk

Ik denk dat ik een jurk aan doe. Dan ben ik dus die ene met die jurk en (volgens mijn puber) truttige rode laarsjes.

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 13:59

Tonny

Die foto's, daar kijk ik heel erg naar uit!

Hortensia

Hortensia

08-01-2016 om 14:00

jurk

Oh ja, dat is ook nog een optie...! Is alweer te lang geleden dat ik die droeg en ik hoef nu niet op een tochtig perron te wachten.

Goh, dan gaat het toch nog lastig worden...!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.