Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-11-2016 om 08:55
Vanochtend om 08:30uur liet ik mijn hond uit in park achter ons huis. Ik kwam een vrouw tegen die ik van gezicht ken met een 9 maanden oude kruising ridgeback-boxer. Het was een drukke springerige hond die al eens eerder tegen mij opgesprongen is. Nu liet ze de hond weer loslopen. Na eerst mijn hond op alle mogelijke manieren uitgedaagd te hebben, gaf de hond dat op en kreeg mij in het vizier. Ik keek de hond niet aan en wilde doorlopen. Daarop sprong de hond tegen mijn bovenbeen aan waarop ze met haar poot mijn broek openscheurde aan de zijkant.
Eerst kreeg ik een heel verhaal te horen dat ze maar negen maanden was en toen dat de bazin altijd een joggingbroek draagt in het park. Ik niet. Ik had een mooie, lekkerzittende broek aan.
Toen vroeg ik haar naam en waar ze woonde. Ze woont bij mij in de buurt en ze gaf aan dat ik een nieuwe broek moest kopen en de rekening maar aan haar moest geven. Zij zou het dan aan haar verzekering geven.
Hoe pak je dit officieel aan? Het lijkt me dat ik haar aansprakelijk moet stellen in een brief toch? En dan de rekening erbij?
Ik hoor graag van jullie want heb dit nooit eerder meegemaakt.
20-12-2016 om 22:23
Dat was precies de reden
Waarom ik niet achter de vergoeding v m'n broek aan ging toen die hond erin gehangen had met z'n tanden. Ze ging toch door t lint... tjee.. t was mijn been niet t hare hoor haha. Ik heb 1x een brief in de bus gedaan met de bon van m'n broek want die was net nieuw. Maar omdat ze zo gilde en dreigde dacht ik... laat gaan. Ik heb m'n broek gemaakt en m thuis aan gedaan. En t was een hele mooie joggingstof broek met smalle pijpen maar ik had een joggingbroek aan toen ik langskwam dus hond gericht haha
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.