Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-03-2025 om 09:25
hoi allemaal,
Weet iemand waar je 'echte' zilvervliesrijst kunt kopen, die je min 15-20 min. moet koken, liefst in een wat grotere verpakking? We hadden eerst de pakken van de AH maar die is tegenwoordig veel sneller klaar. De Jumbo heeft een biologische rijst die goed is, maar dat zijn maar pakjes van 400 gr. Omdat we regelmatig met 4 personen rijst eten gaat mijn voorkeur uit naar iets meer. Iemand enig idee?
25-03-2025 om 09:38
Bij een Ekoplaza-achtige winkel? Of de biologische zilvervliesrijst van AH (gaat per pond...).
25-03-2025 om 10:44
amazing oriental
makro
Hanos heeft het in 5kg zakken
maar waarom zou je lang kokende willen gebruiken?
25-03-2025 om 17:29
omdat we die lekkerder vinden 😃 daar zit meer bite aan. En ik denk dat t gezonder is, maar das mn gevoel mss. Ik vind weinig verschil tussen bruine en witte rijst. Van de AH ga ik kijken, niet gezien, terwijl ik daar regelmatig kom. Hanos heb ik niet hier, makro wel maar daar heb je denk ik een pasje voor nodig? Een toko hebben we in de buurt, ik zie daar vooral de witte rijst in allerlei soorten, maar kan nog eens navragen
Dank voor t meedenken