Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-06-2023 om 10:29
In het kader van vermaak en verlichting ben ik ook op zoek naar grappige films of cabaretiers om te bekijken. Ik heb Netflix, het basispakket van Amazon Prime en NPO+. Ik kijk veel documentaires maar nu heb ik echt behoefte aan lichtere kost.
Wat ik zelf leuk vind is bij voorbeeld: Jochem Meijer, Ricky Gervais, Robin Williams, Monty Python, films zoals A fish called Wanda, Priscilla Queen of the desert, Les Chti's.
Beetje Britse absurdistische humor of leuke stand-uppers zijn ook welkom. Onlangs Sarah Millican ontdekt op Instagram, super leuk, ook de Australische Hannah Gadsby vind ik leuk. Ik wil gewoon lachen en ontspannen, nu even echt geen behoefte aan mijn lieveling zwarte Scandic Noir crimi's.
SIni
06-06-2023 om 11:43
Sja, zelf vind ik "An idiot abroad" geniaal
Zo ook de cabaretier Rodney Carrington (op youtube genoeg te vinden, volledige show 'Live at the Majestic' is leuk), Engelse humor (Benny Hill bijv.) en als we op Nederlands vlak komen: Harry Jekkers. Ongeëvenaard goed.
Ach, er is zoveel goeds, maar dat vind ik niet op netflix o.i.d.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.