Huis, Tuin en Keuken
juf
29-08-2010 om 12:35
Wie heeft idee voor cursus
Ik moet dringend weer iets voor mezelf gaan doen. Ik stomp af. Ik werk 2 dagen als juf en verder ben ik thuis. Meer werken kan niet.
Ik ben op zoek naar een cursus die ik overdag kan doen als de kinderen op school zijn. Veel cursussen zijn echter in de avond, op woensdagmiddag of zaterdag. Dat lukt me niet.
Ik zoek iets in het verlengde van mijn opleiding pabo. Of iets m.b.t. gedrag/stoornissen.
Het kan ook iets van mozaiek leggen zijn of een kookcursus. Als het maar overdag is. Ik kan op internet en inde krant niet echts iets vinden. Wie heeft een idee/tip? Graag in de regio Den Haag-Leiden-Bollenstreek.
Bedankt
liora
29-08-2010 om 12:38
Omdraaien
Volgens mij moet je eerst bedenken wat je wil doen. Als het dan toch in de avond is, j
Kan het misschien toch wel. Oppas?
Liora
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.
Rieke
29-08-2010 om 12:54
Volksuniversiteit
Kijk op de site van de volksuniversiteit. En is er een muziek school/centrum voor kunsten in de buurt, daar heb je vaak leuke cursussen overdag; tekenen, schilderen, sieraden maken, kunstgeschiedenis, fotografie, keramiek. Ik zou persoonlijk kiezen voor een cursus die juist niet in het verlengde van je werk ligt.
rodebeuk
29-08-2010 om 13:57
Op zich is het een leuk uitgangspunt
... maakt niet uit wat, als het maar onder schooltijd is!
Vaak kan het wat opleveren als je jezelf op zo'n manier beperkt.
Ik denk alleen dat ik bij deze keuze toch ook wat verder zou kijken naar wat jou op dit moment kan voeden. Het rijtje gedrag - stoornissen - mozaiek - koken roept namelijk wel vragen op. Ik bedoel, misschien heb je er meer aan om nog wat beter bij jezelf na te gaan waarom je afstompt en wat de beste aanvulling zou zijn. Los van tijden. Meer gericht op jouw eigen eigenschappen en omstandigheden.