Huis, Tuin en Keuken
Linda99
13-11-2009 om 20:16
Welke roeitrainer?
Manlief wil iets aan z'n conditie doen. Via sportschool werkt niet i.v.m. zijn werktijden. Ook vind ie het best een gedoe en niet echt goedkoop. Nu heeft ie bedacht dat ie een roeitrainer wil. De blauwe maandag dat ie naar de sportschool ging was roeien iets wat hem goed beviel.
Maar.......welke niet al te dure is goed? We gaan hem in elk geval via Marktplaats kopen maar daar staat best veel.
Triple
13-11-2009 om 20:59
Heb concept2
Ik heb een concept2, maar die valt zeker niet in de categorie 'niet al te dure'... Het is wel een geweldig ding en mijn conditie gaat in sprongen vooruit! Wie weet zijn ze via Marktplaats wat voordeliger dan nieuw?
Linda99
13-11-2009 om 21:03
Triple
Had al gezien dat de Concept de beste zou zijn. Helaas toch nog rond de 500 euro op MP. Helaas geen optie voor ons.....
Bennikki
13-11-2009 om 21:31
Wij huren
Sinds niet al te lang huren wij 2 fitnesstoestellen, een roeitrainer en een crosstrainer. Ideaal want je kunt het toestel ook kopen als het bevalt, dan wel de huur opzeggen of een ander apparaat bestellen. En omdat we de apparaten alletwee gebruiken, is het voor ons nogal goedkoper dan de sportschool.. Nu nog een tv-tje op marktplaats kopen, anders vind ik het echt te saai
groeten Bennikki
Margriet*
13-11-2009 om 21:57
Linda
Vind je man hardlopen niet leuk? Het is even doorbijten, maar je kunt je aansluiten bij hardlooptrainingen of loopgroepen.
Is makkelijk te combineren met gezin en werk.
Man en ik lopen een keer in het weekeinde overdag en 1x door de weeks, ik loop dan met een vriendin 's avonds voor de gezelligheid ook. Wij lopen in weer en wind maar je krijgt er wel een goede conditie en gezondheid van.
Linda99
13-11-2009 om 22:15
Margriet
Helaas is hardlopen geen optie met de knieën die hij heeft. Zelf loop ik wel dus ik weet hoe makkelijk en lekker het is
Bennikki
15-11-2009 om 22:01
Linda99
Wij hebben hier gehuurd: www.fitness-rent.nl .Bezorgden prima op tijd en snel, veel keuze ook. (teveel voor mij, zag door de bomen het bos niet meer en heb toen maar gekozen zoals ik wijn op een wijnkaart kies: niet de goedkoopste 2 maar nummer 3 op de lijst)
Groeten Bennikki