Huis, Tuin en Keuken
Pennetje
11-06-2009 om 09:18
Wekkerradio met high school musical?
Dochter wordt binnenkort 11 en gaat na de vakantie naar groep 8. Om haar komend jaar al een beetje voor te bereiden op de middelbare school, heb ik met haar afgesproken dat ze volgend schooljaar zelf een wekker zal gaan zetten. Ik weet natuurlijk hoe laat ze op moet, dus mocht het misgaan kan ik nog even ingrijpen. Als ze dan op de middelbare school zit is ze eraan gewend.
Dochter heeft een hekel aan harde bel-, zoem- en rinkelgeluiden, dus wil ze graag een wekkerradio voor haar verjaardag. Maarrrrr, het moet wel een hippe zijn, het liefst met een afbeelding van High School Musical erop of zoiets. Heeft iemand enig idee waar ik een hippe wekkerradio vandaan haal?
Vera*
11-06-2009 om 10:15
Aangezien Highschoolmusical een grote kans heeft om snel 'niet meer hip te zijn' zou ik gewoon een leuke uitkiezen.
Je hebt er die de cijfers op een muur kunnen projecteren, waar je je ipod in kunt stoppen zodat je gewekt wordt met je favoriete liedje. Zoon zag er pas eentje die een lampje heeft dat aangaat als de wekker afgaat. Zelf zie ik het nut er niet zo van in, geef mij maar een simpele repeteerwekker, maar hip zijn ze wel.
Pennetje
11-06-2009 om 10:48
Schoot me ook te binnen
Ik zat inderdaad net te denken: koop je zo'n kreng met HSM erop, vindt ze het over anderhalf jaar niet leuk meer. Een Ipod heeft ze nog niet, wel een MP4 speler waarmee we allebei niet kunnen omgaan. Ik heb op een website een knalroze wekker gezien die er ook in een variant was met een cd speler, dus kan ze toch met HSM wakker worden.
Linda99
11-06-2009 om 10:58
Ook leuk
Deze wekker: http://www.aximax.nl/catalog/lenco-crw1-wellness-wekkerradio-natuurlijke-wekgeluiden-p-114391.html
Wil ik nog steeds voor oudste maar wacht denk ik tot haar verjaardag.
Pennetje
11-06-2009 om 13:10
Linda
Ik denk dat dochter daar doorheen slaapt. Ze wordt ook niet wakker van de telefoon of toeterende auto's of andere geluiden die ze als 'gewoon' beschouwt. Ziet er wel leuk uit, trouwens.
Linda99
11-06-2009 om 16:06
Stoepkrijt
Het mooie van die wekker is dat ie meerdere opties heeft waaronder een radio.
Succes met verder zoeken in elk geval!
krulleke
11-06-2009 om 16:20
Lidl
lidl heeft maandag ook een leuke wekker in de aanbieding, zit een soort lampje onder die meekleurt wat voor weer het buiten is, je kan wakker worden op het licht of geluid.
krullek
Molly W
11-06-2009 om 22:28
Slabang
van Ikea is hier een groot succes. Je kunt zelf inspreken of -zingen of -schreeuwen. En steeds iets anders als je kind dat zou willen. Zoon stuurt zichzelf elke ochtend een soort brulbrief, dochter heeft haar vader een `lief meisje word eens wakker' boodschap laten inspreken. (Ik heb geen aandelen.)
Groet, Molly
Linda99
11-06-2009 om 22:58
Molly
Wat een originele wekker! En nog een leuke prijs ook. Hmmmmm, lijkt me ook wel wat. Scheelt me 's ochtends ook een boel "kom er nou uit" als ik dat van te voren opneem )
Pennetje
12-06-2009 om 10:12
Haha
Inderdaad origineel. Ze hadden hem eigenlijk zo moeten maken dat je vijf verschillende berichten kan inspreken, varierend van "Schatje, het is tijd om op te staan" tot (op schelle toon) "Nou, dan moet je het zelf maar weten, maar je gaat wel te laat komen" en daar dan nog een paar teksten tussen.
Ik heb voor dochter inmiddels een knalroze wekkerradio besteld bij een website die er redelijk betrouwbaar uitzag. Nu maar hopen dat ie ook wordt bezorgd voor haar verjaardag.