Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wasstrips

Ik probeer ook wat duurzamer te leven en denk er over na eens wasstrips te gaan proberen. Wie heeft ervaring? Krijg je de was goed schoon? En welk merk gebruik je?

Zijn ze wel zo duurzaam als je ze laat opsturen? Of kun je ze inmiddels ook in een winkel kopen? Ik zie namelijk alleen reclames voor abonnementen waarbij ze steeds een doosje opsturen. Ze lijken me ook wel fijn en ook heel handig om op vakantie mee te nemen. Maar ik heb er nog niet naar gezocht in de winkel. 

Ik koop bij Dirk van de Broek meestal van die grote kartonnen verpakkingen met poeder als ze in de aanbieding zijn. Geen busje dat naar mijn huis rijdt voor een klein kartonnen doosje. 

Ik wilde ze ook eens proberen. Heb mothers earth strips: het zijn velletjes die je ook in 2 kunt delen voor kleinere wasjes. Wordt opgestuurd in envelop dus geen bezorging met busje. Ik ben zeker tevreden, gebruik nu ook geen wasverzachter meer dus dat is ook weer meegenomen en beter voor het milieu!

dan

dan

31-07-2024 om 13:39

Ik gebruik momenteel nog een bal waar wasmiddel, korrels, in zit. Maar heb ook wasstrips in huis, ik weet niet meer welk merk. Beiden zijn geurloos maar volgens mij bestaan er wel wasstrips met geur.

Mika2024

Mika2024

31-07-2024 om 21:59 Topicstarter

Mothers earth las ik inderdaad positieve reviews over. Misschien die maar eens proberen. Ik had al gelezen dat ze met brievenbus post komen dat is bij mij ook zeker een pre!

ik heb nu cosmeau, heb ook brauzz en een ander merk gehad en ik merk eigenlijk geen verschil. Ik bestel in 1 keer een grote hoeveelheid en kan daar dan een jaar ofzo mee doen, grotere hoeveelheden zijn goedkoper.

Mika2024

Mika2024

02-08-2024 om 12:47 Topicstarter

Wat mij nu wel weer tegenstaat dat de productie weer in China plaatsvind…dat staat mij tegen. En dat is zowel bij mothers earth als cosmeau zo.

Ligt gewoon in supermarkt van robijn die wasdoekjes/strips

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.