Huis, Tuin en Keuken
Vogelvanger
06-09-2010 om 20:31
Waarowaar vindt ik een taartenwebsite
Hallo,
Voor de verjaardag van mijn zoontje wil ik graag een originele taart maken. Nu heb ik al heel wat gegoogled op 'zelf taarten maken' en alle varianten daarop. Maar ik kom steeds op site met héééle mooie taarten, je kijkt je ogen uit! Allemaal super mooi gedecoreerd met marsepein en fondant (maak je taart.nl)
haha, het lijkt wel of ik reclame maak....Maar ik wil dus zelf een eenvoudige taart in elkaar zetten/bakken. Niet al te ingewikkeld. Meestal maak ik een cakeje op, indiaan, piraat, etc Ook al eens eierkoeken omgetoverd tot muis. Maar eigenlijk wil ik nu iets anders, maar geen inspiratie....Wie helpt me?
Hartelijke dank!
Londie
06-09-2010 om 20:48
Deze....
Op www.tijdvoortaart.nl vindt je hele leuke voorbeelden en een webshop.
Mijn vriendin haalt hier ook heel veel vandaan.
Groetjes Londie
Doro
06-09-2010 om 22:41
Deze
heerlijk biscuitmix, kan niet mislukken en leuke versier dingetjes. Even naar de webshop gaan.
succes
Vogelvanger
07-09-2010 om 09:13
Nu nog een idee om zelf iets te maken
Die website zijn super!! Maar ik vind de taarten te duur en te ingewikkeld om zelf te maken (misschien toch een keer een cursus volgen) Ik zoek een redelijk eenvoudig recept om iets grappigs te maken van een taart. Gewoon voor een verjaardad, het hoeft dus niet zo'n ingenieus geval te worden.
Iemand nog tips?!
Vriendelijke groet, Vogelvanger
Vogelvanger
07-09-2010 om 18:27
Jaaa, beemer!
dat bedoel ik! Leuke site's, en wel te doen voor zo'n keukenprinses als ik ben....;-P
Ilva
07-09-2010 om 21:29
Zelf taarten maken
De leukste taarten is inderdaad een leuke site. Ik maak zelf ook taarten met fondant of marsepein. Maar de cake maak ik zelf niet met biscuitdeeg maar gewoon met fijne cake of de nieuwe bakkers cake van koopmans. Als je de cake vult dan dan je het heel simpel met slagroom en/of jam vullen. Voor de slagroom wel slagroomversteviger gebruiken.
Oh ja, als je op hyves zit. Daar zitten ook heel veel mensen die taarten maken. Zoek op taarten en je vind heel veel.
Succes!