Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ko

Ko

03-06-2009 om 11:14

Waar scoor ik een bikini maat 40 én cup a

En dan nog gewoon zwart of bruin én een beugel of push up. Wat een drama.
Meestal zijn de cups te groot, of als het een passende cup is, de bikini(broek) te strak. Maat 38 past wel, maar het vlees is niet strak genoeg.

Hunkemuller en livera ed kan ik niet slagen. Verder maken de meeste winkels geen onderscheid in confectiemaat en cupmaten.
In onlineshops zie ik wel wat, maar daar is de levertijd te lang.
Wie weet welke winkel dit aanbod heeft, omgeving Utrecht of (desnoods) Amsterdam.

Heel graag tips!
Dank, Ko

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

03-06-2009 om 11:42

Misschien?

Volgens mij had C&A diverse losse bovenstukjes en broekjes in niet te heftige kleuren/prints, bruin met een gekleurd randje meen ik.

Ik weet dat H&M een paar jaar geleden ook enkele bovenstukjes en broekjes los heeft verkocht maar geen idee of ze dat nog steeds doen.

Succes.

amk

amk

03-06-2009 om 11:45

Wehkamp

levert toch binnen 24 uur, hoeveel sneller wil je het hebben.
Zij hebben ook losse bovenstukjes en broekjes te bestellen in verschillende maten.

Ko

Ko

03-06-2009 om 11:54

Nop

Wehkamp heeft niet de combi maten die ik zoek, en bij H&M vind ik geen passende cupmaat. De gangbare shop heb ik inmiddels wel doorlopen

Nop

Dank, maar beugel/pushup vanaf cup B.
Graag tips van winkels waarvan je weet dat ze een fantastisch assortiment hebben.

mar

mar

03-06-2009 om 22:05

Lingeriezaak

Ik heb meestal het probleem naar de andere kant (maat 38/40 en E/F), maar slaag meestal goed bij de duurdere lingeriewinkel. Niet goedkoop, maar wel goed passend. Ze hebben behoorlijk veel bikini's in cupmaten, van klein naar groot.
Geen idee waar er zo'n zaak in Utrecht of amsterdam zit, maar ze zijn er zeker!

Ik zag trouwens laatst dat Bonaparte ook cupmaten heeft. Geen idee of jouw maat en smaak erbij zit?

Esprit

verkoopt bikini's met verschillende cupmaten. Zelfde maat hier, ik slaag daar goed.

groetjes van Purk

www.esprit.nl

Wilma

Wilma

10-06-2009 om 17:13

Esprit

levert ook snel en heeft ook geen verzendkosten.

Hunkemöller had dit ook, losse bovenstukjes en broekjes, in zwart, bruin en donkerblauw.

Groetjes,

Wilma

Janna3

Janna3

10-06-2009 om 20:42

Victoria's secret

Via internet kun je bij Victoria's Secret de wereld aan bikini's in je eigen maat samenstellen. Ze verkopen vrijwel standaard de top en het broekje apart, vaak kun je nog uit meerdere kleuren en stijlen kiezen. Hou er wel rekening mee dat je (soms) nog invoerrechten moet betalen, maar zelfs dan ben je goedkoop uit wanneer je het vergelijkt met lingeriewinkels in Nederland. De maten komen goed overeen met wat hier in de winkel ligt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.