Huis, Tuin en Keuken
Wilma
22-04-2009 om 15:15
Waar koop ik nu een picknickkleed met plastic achterkant?
Ik zag er wel eentje bij de Hema, maar die was 25 euro en dat leek me best prijzig, voor mijn gevoel heb ik ze vorig jaar (toen natuurlijk nog niet nodig) toch wel goedkoper gezien. Alleen wáár ??
Iemand ze gezien ergens ? Ik heb er vrijdag al eentje nodig voor 't lentefeest op school (oa picknick in de speeltuin).
Groetjes,
Wilma
Linda99
22-04-2009 om 15:36
Ooit
...heb ik die van mij voor 5 euro bij Kruidvat gekocht. Ideaal ding die nog heel vaak wordt gebruikt (en gewoon in de was kan in tegenstelling tot wat op het label staat
Bintje
22-04-2009 om 15:49
Nu in de aanbieding
Nu is er een in de aanbieding bij het kruidvat voor 5,99 http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/pages/datapresenter/S2/kruidvatmagazinepage.aspx?dataid=13010000020526.
En wij hebben hem ooit bij de Heuts (automaterialen) gekocht voor een paar euro.
gula
22-04-2009 om 21:38
Aha, mooie tips
want zoonlief wil voor zijn partijtje n picknick geven en heeft mama dus ook n kleed nodig
thx
gula
An
23-04-2009 om 09:52
Wel waard
Hoi,
Ik heb 3 jaar geleden die van de Hema gekocht. Daarvoor had ik goedkope, ook leuk maar het Hemageval is z'n geld dubbel en dwars waard(toen 17,50). Groter, dikker, soepeler en heel goed te wassen. Ik gebruik 'm heeeeeel veel. (gisteren nog bij het schoolvoetbaltoernooi van de kinders).
Groetjes, An
Wilma
23-04-2009 om 11:46
Die van 't kruidvat bedoel ik niet
Da's een tafelkleed, ook leuk, maar dat zoek ik niet. Ik zoek echt een picknickkleed. Ik rijd dadelijk na 't overblijven wel even langs 't Kruidvat en anders misschien strakjes toch maar in de bocht voor die van de Hema.
Groetjes,
WIlma
Bintje
23-04-2009 om 13:07
Echt?
Die pagina die ik doorgaf, daar staat naast een tafelkleed van 2,99 ook klein (bij nummertje 4) een picknickdeken met waterdichte onderkant, dat staat er althans bij in de folder ) Ik heb 'm niet gezien in de winkel, dus verder weet ik er niets van.
Wilma
23-04-2009 om 14:16
Tjonge, tot nu toe geen geluk
Kruidvat niet, Bristol niet, Blokker niet. Trekpleister hebben we niet, marskramer ook niet.
Nou, voor morgen zitten we maar gewoon in 't gras ofzo en als ik daarna ergens eentje tegenkom die niet zo duur is, koop ik 'm gewoon.
Maar mócht iemand nog een tip hebben, gráág.
Groetjes,
Wilma
amk
23-04-2009 om 16:50
Langs de gamma
voor een dekzeil van 5 euro en daar je grote kleed op leggen. (dekzeil even op maat vouwen)
Geen natte billen en ruimte genoeg voor een grote groep.
Wilma
25-04-2009 om 14:06
Inloggen voor bintje
Bintje, ik bied je bij deze mijn excuses aan, vanmorgen zag ik dus inderdaad in de folder van 't Kruidvat dat HET picknickkleed in het hoekje van de bladzijde stond. Ik had 'm denk ik niet genoeg opengevouwen en ging er meteen vanuit dat je 't tafelkleed bedoelde. Sorry!!
Wel een beetje dom dat ik ook nog donderdag gevráágd had bij 't Kruidvat en 't kruidvatmeisje zei dat ze die niet hadden. Vandaag, gister eentje geleend van een vriendin, nog even bij een ander Kruidvat kijken. Voor 4,99 wil ik 'm wel hebben.
Dus alsnóg bedankt !
Groetjes,
Wilma