Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kathy

kathy

19-05-2009 om 09:51

Waar koop ik asperges aan huis in noord-nederland?

Ik ben gek op asperges, wit en groen, maar die van de supermarkt zijn niet bepaald knapperig. Liever koop ik ze rechtstreeks bij de teler. Maar waar vind ik die in de buurt? Ik woon zo'n beetje op het drieprovincieenpunt Groningen-Friesland-Drenthe. Wie heeft er een adresje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een

Hoi Kathy,

Mijn buurvrouw haalt ze ergens in Een bij een kweker. En zaterdag staan mijn zoon en ik op de vlooienmarkt bij het 3prov.punt in de buurt. Hij verkoopt aspergezaad!!!

Groet, Janitha

Gewoon,

bij de groenteboer. Die haalt ze rechtstreeks van de kweker. Jammie. Ik woon min of meer op het kruispunt van groningen, friesland en drenthe trouwens, in R. We hebben maar 1 groenteboer, en die heeft uitstekende asperges...

Ingrid

Sverre

Sverre

19-05-2009 om 14:21

Tolbert

Aan de weg van Tolbert naar Nuis/Niebert zit een aarbeienboerderij ( Holmerpad?). Volgens mij verkopen ze ook asperges. Heb het zelf nooit geprobeerd, ben niet zo van de asperges

Sverre

Wilma Engels

Wilma Engels

19-05-2009 om 14:22

Aardbeien

aarbeien zijn natuurlijk de nieuwste oogst aardbeien

pristel

pristel

21-05-2009 om 20:33

Tolbert betrekt ze van kweker in boerakker

AAH, dat ik hier een routebeschrijving naar m'n huis kan lezen!

De asperges op De Holm (aardbeienboer/kaasboerderij en ook de kippenboer) worden volgens mij betrokken van de aspergekweker aan de Roordaweg in Boerakker.

A7, afslag Boerakker, onderaan de afslag richting Boerakker. Dan de eerste afslag naar links. Er staat een bord.

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=roordaweg+boerakker&sll=53.174791,6.328554&sspn=0.007138,0.014849&ie=UTF8&t=h&z=15&iwloc=A

Pris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.