Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Warrem

Warrem

16-08-2012 om 23:36

Verwarming aan

Hoi,

Nu is het buiten eindelijk heel warm weer, en nu slaat plotseling onze verwarming aan. Heel bizar... Ondanks warme binnentemperaturen staat sinds gisteren de vloerverwarming aan en ook komt er veel heter water uit de douche dan normaal het geval is. Heeft iemand dit misschien ooit eerder bij de hand gehad, en weet iemand misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn. Of nog beter... hoe dit opgelost kan worden, want we smelten zo langzaam maar zeker weg, en we weten niet goed wie we moeten bellen (verwarmingsketelmonteur, loodgieter, iemand anders???)

Alvast bedankt voor eventuele tips!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

17-08-2012 om 07:22

Ketelman

In dit geval zou ik verwarmingsketelmonteur (ketelman) bellen, misschien is de thermostaat verkeerd ingesteld. Hopelijk kan die vandaag meteen komen voor het tropische weekend!

De ijscoman

Ik zou de IJscoman bellen .
Maar hier gebeurd het ook dat de verwarming spontaan aan gaat terwijl dat niet nodig is. Heeft met de afstelling van de thermostaat te maken. Volgens mij heeft man de ketelfabrikant hierover gebeld.
Nu staat de thermostaat uit. Moet er niet aan denken dat de vloerverwarming nu aangaat.
Succes ermee.

kaatje43

kaatje43

20-08-2012 om 21:52

Hebben wij ook een keer gehad

Weet niet meer wat het was(een of andere regelaar), maar het kostte wel geld. Gewoon de CV-monteur bellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.