Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Berber.

Berber.

28-04-2009 om 10:49

Vergelijkbaar parfum vinden

Het parfum dat ik al 15 jaar gebruik is tot mijn grote schrik uit de handel gehaald. Is er een manier om een vergelijkbaar parfum te vinden zonder dat ik een halve parfumerie leeg moet snuiven?

B.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat gebruik je?

Berber, om welk parfum gaat het? Misschien weten de parfumista's onder ons dan meteen wat een goede vervanger is.

Er is wel een site (alaparfumerie.nl) waar je je favoriete parfum kunt invullen en dan komen er geuren tevoorschijn die vergelijkbaar zijn, maar of dat heel erg betrouwbaar is weet ik niet.

Chris

Internet?

Heb je al bij internetwinkels gezocht? www.womenshop.nl heeft nog 30 ml op voorraad voor 19,95.

Maar ik snap het wel, eens is het gewoon niet meer te krijgen en dan moet je toch wat anders. Verschrikkelijk vind ik dat als ze een geurtje dat je lekker vindt uit de handel nemen of veranderen (ook van waspoeders en zeep enzo).

Op het forum van Viva is een parfum-topic. Misschien kun je je vraag daar ook eens stellen?

Succes!

Chris

Misschien

Misschien vind je white linen lekker van estee lauder. Zoals de naam al zegt ruikt het als pas gewassen linnengoed.
Ik heb zelf net een grote fles omnia cristalline van bvlgari gekocht. Dat is ook best een fris/zacht luchtje.
Je ontkomt er toch niet aan om eens een parfumerie af te struinen denk ik!
Succes.
Trouwens de geur 'pure' van Jill Sander is ook best fris. Ken je die?

kris

kris

28-04-2009 om 23:03

Bodymilk

De B en b is idnerdaad lekker zepig. Neem ene geur die er iets op lijtk en gebruik niet de eau detoilette/parfum maar alleen de bodymilk en smeer die alleen op je armen. ik vidn Paloma Picasso een beetje die richting uitgaan.

Zelf ruiken

Je ontkomt er inderdaad niet aan om dingen te gaan ruiken, maar er is zoveeeeel, het scheelt wel als je een beetje weet in welke richting je moet zoeken. Misschien kun je met een beetje geluk in een Ici of Douglas een verkoopster vinden die je kan helpen bij je vraag en je niet met een glazige blik aankijkt.

Het schijnt trouwens dat de nieuwe geur Essence van Narciso Rodriguez ook een vrij schone, zepige geur is, maar ik heb deze zelf nog niet geroken.

Chris

Minet

Minet

29-04-2009 om 10:27

Berber!!!! dit is wel heel toevallig!

Ook ik ben al een jaartje of 25 aktief gebruikster van B&B en wil best eens wat anders, maar dan ernaast.....
Ik was in Berlijn, en sprak daar in een gigantische parfumerie een verkoper met de naam Oscar die mij het adres gaf van parfumerie Schnitzler in Dusseldorf.
http://www.parfuemerie-schnitzler.de/startseite/parfuemerien-beauty-lounges/in-den-schadow-arkaden/parfuemerie/
Zij hebben ALTIJD alle parfums en luchtjes die nergens meer te koop zijn. Dat is hun handelsmerk, je kunt ze bellen, en ze sturen het zo naar je op!

Rembrand

Rembrand

30-04-2009 om 10:51

Light blue van dolce en gabana?

Mits zuinig aangebracht ook erg fris en zeperig.
M.

Minet

Minet

04-05-2009 om 11:33

Jil sander pure

Die komt na het opbrengen op mijn huid toch wel dichtbij de B&B. Krijg veel opmerkingen over mijn heerlijke frisse geurtje

Petra-

Petra-

05-05-2009 om 11:18

Misschien

is Ultraviolet van Paco Rabanne iets voor je? Toch weer even langs de parfumerie

Crystalline al geprobeerd?

Heb je Crystalline van Bvlgari inmiddels al geprobeerd?

Jakiro

Jakiro

08-05-2009 om 00:34

Sun?

Eén van mijn favoriete luchtjes en ook van Jill Sander.
Maar om heel erlijk te zijn, weet ik niet waar hij nou precies naar ruikt en al helemaal niet of het enigszins overeenkomt met jouw luchtje.
Maar tweelingen zijn er gek op
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.