Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Valentijnscadeautje

Sinds anderhalf jaar heb ik een lieve en romantische vriend. Hij onthoudt al onze jubilea en weet mij met kleine en grotere attenties steeds weer te verrassen. Zo heeft hij me eens een kettinkje gegeven waarmee ik eindelijk een dierbaar hangertje op de juiste hoogte kan dragen. Nou ben ik zelf helaas niet gezegend met het romantiek-gen, dus ik kom meestal niet verder dan praktische cadeautjes en een keer extra lekker koken. Nu komt Valentijn er weer aan (vorig jaar kreeg ik gegraveerde glazen met een superlieve boodschap erop) en ik hoopte eigenlijk dat ik nu eens een goed idee zou hebben. Het gaat ons beiden helemaal niet om het bedrag dat we uitgeven, ook niet of dat een beetje gelijk is, het gaat erom dat we aan elkaar denken. Alleen heb ik het gevoel dat hij net een beetje meer aan mij denkt dan andersom. Heeft iemand tips?

Bijtje82

Bijtje82

01-02-2022 om 11:06

Sommige mensen zijn nu eenmaal wat crestiever en voelen beter aan wat de ander nodig heeft. 
Ik steek altijd wel moeite in cadeaus, wil echt iets persoonlijk geven.
Voor iemand die ik niet ken is het altijd heel lastig. 
Bedenk waar hij van houdt, draagt hij sieraden? Of misschien een horloge ofzo. Iets waat je een kleine persoonlijke tekst in kunt zetten. 
Reserveer een avondje in zijn favoriete restaurant of bij mooi weer een bos/strandwandeling met een romantische picknick. 

Lieve foto in mooie fotolijst voor op buro? ( Indien hij aan een buro werkt).
Houder op stuurstang, waar hij mobiel in kan plaatsen. ( Indien hij sportief is of vaak fietst).

Man met Kerst een knikkerbaan van BuilDIY gegeven. Daar was hij heel blij mee.

Dymo

Dymo

01-02-2022 om 15:59 Topicstarter

Leuk! Een foto in een lijstje is leuk en het idee van een tekstje ergens op spreekt me ook aan. Een mooi horloge heeft hij al, maar bijvoorbeeld een wijnkoeler met inscriptie zal hij vast waarderen. Sportief is hij niet echt en knikkeren zie ik hem ook niet echt doen, maar jullie laten me wel een andere richting op denken, dus dank voor alle suggesties.
Enne.... romantisch picknicken en wandelen doen we natuurlijk voortdurend bij mooi weer

Voor ons vieren we Valentijnsdag op de dag waarop we voor het eerst onze liefde voor elkaar hebben uitgesproken. Hij houdt van lezen, dus ik heb hem veel boeken cadeau gedaan. Ik heb hem ooit een mini boekenplank cadeau gedaan. 2 jaar geleden hadden we een ander plan, we hebben de kinderen van een klein weeshuis te eten gegeven. Het was zijn geschenk aan mij en de ervaring was ongelooflijk.



Dus ga gewoon met zijn smaak, denk buiten de kaders of doe abstract. Sommige opties kunnen een koffer voor modeaccessoires zijn, een zonnebril, een headset als hij van muziek houdt, een gepersonaliseerde 3D-tafellamp, enz.

Dymo

Dymo

08-02-2022 om 15:11 Topicstarter

Ik zag bij het zoeken ook een koffer met een foto erop. Was een beetje duur, maar die onthoud ik voor zijn verjaardag. Dan laat ik er zijn bedrijfslogo op afdrukken. 

Dymo

Dymo

08-02-2022 om 17:23 Topicstarter

Leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.