Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Up naar 6+

In vervolg op het eerdere draadje "Up viel tegen": ik las een of twee dagen geleden in de krant dat die film alsnog een 6+ classificatie krijgt.

Terecht, naar mijn idee. Tenminste, Sneeuwwitje (heb ik net de DVD van gekocht) heeft eenzelfde classificatie en ik kan niet zien wat er nu enger/vergaander is aan die film dan aan Up.

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goh

Ik wist niet dat dat kon, een herclassificatie..

Wel terecht.

Bedankt Temet, want ik had het nieuws gemist. Zit thuis met een griepje Mexicano.. op zich genoeg tijd om te snuffelen op internet naar dit soort wederwaardigheden...

Ben ik meteen van mijn ongoede gevoel verlost over mijn inschatting van die film. Als ik het lees zie ik alweer een Dobermann met heeeel veel tanden..

Bastet

Bastet

05-11-2009 om 18:51

Disney

Ik heb het ook gelezen,en ook dat Disney het er niet mee eens is en in beroep gaat.
Groetjes,bastet

Die classificaties

Ik heb ook nooit begrepen waarom Dombo niet 6+ is en Peter Pan wel. Die 6-grens lijkt me haast de vaagste van allemaal, om eerlijk te zijn.

Temet

Temet

06-11-2009 om 14:09 Topicstarter

Cobi

mijn broertje vond het stuk in het bos destijds ook eng. Toen gold voor Sneeuwitje nog de AL aanduiding neem ik aan, hij was volgens mij nog geen vier toen we die film in de bioscoop zagen.

Ik snap heel best waarom men Sneeuwitje een 6+ aanduiding kan geven. Alleen snap ik dan niet waarom Up die niet heeft. Maar goed, inmiddels dus alsnog.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.