Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxime.M

Maxime.M

17-04-2010 om 11:08

Televisieprogramma titel gezocht

Hoi,

Ik zoek de titel van een televisieprogramma/documentaire, het gaat over stellen die al iets van 10 jaar bij elkaar zijn en zijn gevolgd. Zelf heb ik een aflevering gezien en later hoorde ik via iemand anders ook iets over een andere aflevering, dus ik wilde eens kijken op uitzending gemist. Alleen ik weet totaal niet meer wat de titel van dit programma is, en kan ook zo snel even niets op google vinden. Het was volgens mij iets van hooguit 3 maanden geleden?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Terpi

Terpi

17-04-2010 om 22:57

Maxime.M

Maxime.M

18-04-2010 om 11:18

Jaaaa

Hoi Terpi,

Ja bedankt, dat is het !
Al googlend op de beschrijving die ik hier ook al gaf kwam ik op niets uit, dus heel erg bedankt, had het zelf zo niet kunnen vinden!

Maxime

Terpi

Terpi

18-04-2010 om 17:07

Hahaha

En het mooiste is nog wel dat ik het hele programma nooit heb gezien! Het was een combinatie van op de chat erover zien kletsen en op het forum er iets over gelezen. Ik wist dat er in de naam het woord generatie voorkwam dus ik googlede op generatie tv programma en daar wassie!
Graag gedaan Maxime.M

Maxime.M

Maxime.M

18-04-2010 om 20:51

Selectief geheugen

Gek inderdaad dat ik me dus herinnerde dat die stellen 10 jaar gevolgd waren, en niet nu pas gevolgd werden.(andersom dus) Ik had inderdaad één aflevering half gezien en dit blijkbaar onthouden. (misschien omdat in de programmatitel een 10 voorkomt?)

Maar bedankt!

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.