Huis, Tuin en Keuken
sumiya
14-07-2009 om 19:02
Teenslippers, hoe wennen aan ding tussen tenen
Ik heb net nieuwe teenslippers van Scholl, je zou toch zeggen dat die zalig zitten, maar ze doen pijn tussen mijn tenen,is er een manier om daar aan te wennen, misschien iets tussen doen?
SUmiya
maggietel
14-07-2009 om 19:38
Geen tips, maar lees graag mee
ik heb geen teenslippers maar zie wel vaak hele leuke in de winkel. Helaas word ik er al iebelig van als ik ze alleen maar aan pas. Hoe doen jullie dat met die dingen tussen je tenen??
SuusMaria
14-07-2009 om 20:03
Eelt kweken
Ik loop de hele zomer op slippers, ik vind het heerlijk. Ik denk dat ik alleen de 1e dag een beetje pijn aan mijn voeten/tussen mijn tenen heb. Daarna niet meer. Mijn moeder en mijn zus lopen nooit op slippers, bij hen gaat 't vel stuk en ontstaat geen eelt. Mmmm, ik heb dus eigenlijk niet echt een tip. Ik hoop dat jij snel eelt kweekt! Gr Suus
Miss M®
14-07-2009 om 20:32
Wennen...
... wennen, wennen, dan wen je eraan
Ik zelf heb nooit last van zere tenen en het maakt niks uit welk soort slippers ik draag. (En heb geeneens eelt tussen mijn tenen hoor!)
Sinds kort heeft Miss M-man van die uberhippe Birckenstock-slippers; hij moest ook vreselijk wennen aan dat ding tussen z'n tenen, deed ook wat pijn in het begin. Maar na een paar dagen erop gelopen te hebben (vooral binnenshuis bijna de hele dag, dus af en toe aan en uitdoen), is hij er helemaal aan gewend!
Dus even doorbijten is het advies.
Succes, groet, Miss M.
maggietel
15-07-2009 om 08:11
Dan toch eens de gok wagen
en leuke teenslippers kopen in de hoop dat mijn gefrustreerde tenen snel tot rust komen. Misschien nu in de uitverkoop eens kijken, dan is de te vallen buil in ieder geval kleiner.
Suzanne
15-07-2009 om 09:23
Inderdaad, het went
Het is echt een kwestie van wennen en het went sneller dan je denkt. Vroeger had ik ook altijd teenslippers, de laatste jaren niet meer, bedacht ik me laatst. Omdat ik ze zo leuk vind, toch maar weer een paar aangeschaft. Het is me enorm meegevallen, was er binnen een week aan gewend, heerlijk!
Rafelkap
15-07-2009 om 09:41
Er bestaan ook wel
slippers die geen pijn doen. Ik koop altijd schoenen waar ik meteen op kan weglopen. Geen zin om me een poosje te pijnigen. Ze bestaan wel hoor! Goed zoeken!
Miss M®
15-07-2009 om 20:41
En anders even kijken op...
... www.sandalenshop.nl!
Dan wil je vanzelf op slippers lopen!
Succes!
Groet, Miss M.