Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vlinder72

vlinder72

04-09-2010 om 15:27

Storingsmelding f57 - wasmachine bosch logixx 8

Vorige week is mijn nieuwe wasmachine afgeleverd. Helemaal blij mee want met vier kinderen en geen wasmachine is echt geen doen. Paar wasjes meegedraaid. Alles werkte prima maar net toen ik vandaag een tweede was wou gaan doen, kwam er een storingsmelding. Het gaat om de melding F57. Het lijkt erop alsof de trommel niet meer rond wil draaien. Tja, en dan lukt wassen niet en centrifugeren ook niet. Als ik een duwtje aan de trommel geef dan draait ie vrolijk rond dus er zit niets klem. Natuurlijk is het servicecentrum vandaag dicht. In de winkel konden ze ook niets anders doen dan beloven dat maandag of dinsdag een monteur terugbelt. Maar ja, nu zit ik mooi met veel was en een gloednieuwe wasmachine die het niet meer doet. En daar baal ik echt vreselijk van. Misschien is het iets supersimpels dus weet iemand misschien wat deze storingsmelding betekent? En nog belangrijker, kan ik het zelf verhelpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

04-09-2010 om 19:05

Boekje

Bij dit soort meldingen kijk ik in de gebruiksaanwijzing, daar staat het gewoon in?

vlinder72

vlinder72

05-09-2010 om 10:49

@minet

Bedankt voor je reactie. In het boekje kijken is natuurlijk het eerste wat ik gedaan heb. Helaas er staan twee storingsmeldingen in. Plus wat reguliere dingen maar mijn storing niet. Daarna heb ik op de site van Bosch gekeken. Ook geen storingsnummer lijstje. Toen heb ik gegoogled maar de melding komt niet tevoorschijn. Daarna maar naar de winkel. Daar hebben ze ook voor mij gezocht maar ook niets gevonden. Grrrr.

Dus vandaar mijn vraag of iemand misschien deze storing herkent.

Vlinder

Ik heb dezelfde wasmachine. En ik had hem pas, toen ik ook een onbekende melding kreeg die niet in het boekje stond. Ik weet niet of het dezelfde melding was overigens. Maar omdat hij niet in het boekje stond heb ik (via de verkopende instantie) een monteur laten komen en die heeft de electronica gereset en hij doet het ondertussen al twee jaar prima! Het kan dus gewoon de computer zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.