Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Stickerrest van de deurruit verwijderen

Hallo,

Op (het glas van) onze voordeur hebben ooit een aantal stickers gezeten van de kinderpostzegels. Echt al heel lang geleden. De stickers hebben er jaren gezeten en op een gegeven moment (ook al jaren geleden) heb ik ze weg gehaald.
Nu blijf er nog een afdruk zichtbaar van de zegel. Normaal gesproken krijg ik alle stickerresten weg met wasbenzine, maar hier echt nul effect.
Het zit wel echt op de ruit (als ik heel erg met mijn nagel krab komt er wel iets af). Ik durf het er niet met iets scherps af te krabben omdat ik bang ben de ruit te beschadigen. Voor mijn nagels is het nog te veel en met een pasje of zo lukt het niet, want dat is te bot.

Een echt stickerverwijderaar koop ik nooit omdat ik altijd wasbenzine gebruik en omdat dat geen effect heeft weet ik niet of stickerverwijderaar dan wel effect heeft en om zomaar allerlei potjes uit te proberen is ook zo wat.

Iemand een idee?

Groet, Jesse

Het is bijna onmogelijk om met een scheermesje of verfkrabber glas te beschadigen, zeker als je het goed plat houdt. Heb je al geprobeerd het warm te maken?

Ik heb overigens eens veel tijd gestoken in het verwijderen van traplijm. Na uren zwoegen kwam ik erachter dat het water oplosbaar was, en toen ging het een stuk vlotter.

etherische citroen olie. Krijg ik alle stickers ermee af

Nagelremover, lotiondoekjes.

Jesse_1

Jesse_1

18-08-2024 om 22:50 Topicstarter

Top, diverse tips! Ik ga er mee aan de slag.
Thnx.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.