Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sinas

sinas

25-01-2012 om 11:43

Sms diensten filter?

http://www.smsdienstenfilter.nl/
Wie van jullie was hier ook al van op de hoogte? Wij werden hier vandaag mee geconfronteerd, toen man met een sms-spel op radio veronica mee wilde doen. Kennelijk staat zijn nummer geblokkeerd. wij hebben zelf niks ingesteld en het blijkt dat dit dan via de provider moet. Hij is bij Telfort, en daar zeggen ze dus doodleuk, moet via die site. Maar ja, dat kan dus niet, omdat er kennelijk een vinkje staat dat dit alleen via de provider kan. En omdat wij zelf niks hebben ingesteld, weten wij van niks.
Heb inmiddels ook een mail gestuurd naar Telfort, maar jeetje, het is al het zoveelste incident met die provider.
Voor mijn eigen mobiele nummer was er geen probleem en ik heb inmiddels een abonnementblokkade ingesteld, daarvoor vind ik het dan wel handig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sinas

sinas

25-01-2012 om 22:12

Niemand? en reactie van telfort

heeft niemand hier iets over gehoord?

Overigens, een snelle en adequate reactie van telfort gehad, vandaag al bericht, de dame van de klantenservice heeft ons niet juist geinformeerd, blokkade moest inderdaad door telfort opgeheven worden en dat hebben ze dan ook meteen gedaan! Hulde voor deze snelle reactie en oplossing!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.