Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Servieszegels Albert heijn gevraagd

Hallo allemaal, zou heel graag het servies van Albert heijn willen sparen, maar dit lukt me helaas nooit alleen. Doet er iemand misschien niks met de zegels en wilt ze aan mij doneren, heel erg lief!
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/173/1d53c62e-f3ea-462a-9d4a-34d60b9f5b1c

Beste Kiki,

Ik wil je graag zegels geven, maar ik weet niet hoe.

Groetjes,

Mina

ik heb alles wat ik nu had aan je gegeven, maar de actie loopt nog best een tijdje, dus als je later nog een keer roept dan heb ik er vast meer.
Mocht je het niet weten, er zijn ook FB groepen voor het weggeven/ontvangen van zegeltjes.

En voor Mina: ik heb de link geopend op mijn telefoon, daarmee werd automatisch de app van ah geopend en kon ik het aantal zegels dat ik wilde weggegeven invullen.

Kikki39

Kikki39

20-10-2024 om 19:27 Topicstarter

ah wat lief, super!

Dank je Misdreavus,Het is gelukt!

Kikki39

Kikki39

20-10-2024 om 21:31 Topicstarter

heel erg bedankt, echt heel erg lief om ze te delen, ben er zooo blij mee!!!😍

Kikki39

Kikki39

20-10-2024 om 21:56 Topicstarter

ik heb nog 5 kaarten nodig mocht iemand ze nog willen delen, heel erg bedankt!

Ik heb twee kaarten aan je overgemaakt.

Ik wil ze best overmaken als ik maar niet m8jn privégegevens of telefoonnummer hoef te delen. Ik hou vrij krampachtig aan mijn anonimiteit vast op dit forum

O, ik dacht dat ik al best veel zou hebben, maar ik heb nog maar 14 zegels. Nou ja, die mag je hebben, mits...zie mijn vorige post

Kikki39

Kikki39

20-10-2024 om 22:15 Topicstarter

superlief!!! Anne Moon 

Kikki39

Kikki39

20-10-2024 om 22:17 Topicstarter

Tenet heel lief, je hoeft alleen hierboven op mijn link te drukken, de rest wijst vanzelf.

Sorry, hoe moet ik je een DM sturen met die link dan? Ik wil niet mailen, want privégegevens. En ik kan niet meer terugvinden hoe ik een DM moet sturen via dit forum. 

Temet schreef op 21-10-2024 om 08:37:

Sorry, hoe moet ik je een DM sturen met die link dan? Ik wil niet mailen, want privégegevens. En ik kan niet meer terugvinden hoe ik een DM moet sturen via dit forum.

Klik op iemands gebruikersnaam en dan rechtsboven op bericht sturen. Dan kun je iemand een PB sturen.

Dank je wel! Het duurt even voor dit oudje het allemaal begrijpt, maar het zou inmiddels gelukt moeten zijn

Kikki39

Kikki39

21-10-2024 om 09:52 Topicstarter

temet het is gelukt, super dank je wel!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.