Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sauna handdoek/ hammamhanddoek

Ik ben op zoek naar een sauna handdoek zo 1 met elastiek (zo'n soort rokje zeg maar) of met klitteband bovenaan... (of met een haakje dat je hem dichthaakt)
ik google me suf maar kan ze niet vinden.. wie wil helpen zoeken???

stom want ik heb ze vorige week ergens in de reclame gezien... weet alleen niet meer waar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk hier eens

http://www.boerentuil.nl/Wikkelhanddoek.html

of hier

http://www.sociaalwinkelcentrum.com/babykinderwebwinkel/product_Wikkelhanddoek-voor-dames.html.

je kan hem ook zelf maken,gewoon een stukje klittenband bovenaan een badlaken et voila.

Blokker

Volgens mij zag ik ze vorige week bij Blokker liggen. Ook badjassen enz. voor sauna.

inkie1979

inkie1979

22-03-2012 om 07:28 Topicstarter

Sus-anne

dank ej wel.. de eerste had ik zelf gevonden inderdaad maar vond ik niet echt super... en je tweede link doet het niet. heb zelf al gezocht op de site maar als ik dan wil doorklikken naar de site die z everkoopt lukt dat niet...
maar wel bedankt!

inkie1979

inkie1979

22-03-2012 om 07:28 Topicstarter

Wil40

dank je wel!! dan heb ik zeker het krantje van de blokker gelezen.. ik ga straks meteen even kijken.. super bedankt..

Gut hebben ze die hier nu ook?

20 jaar geleden in Australië verbaasde ik me over het nut van handdoekrokjes. Wat is het nut eigenlijk?
Maar goed, ze zijn nu tot in Nederland doorgedrongen. Wow!

+ Brunette +

+ Brunette +

24-03-2012 om 12:59

Dirksmama

Handdoek-rokjes en van die kant- en klare handoektulbanden zijn in mijn ogen voor mensen die niet weten hoe ze een gewone handdoek zonder hulpmiddelen goed strak kunnen vastzetten. Beetje sneu artikel vind ik het dus. Smokkelen met een stukje klittenband dat je zelf op een handdoek naait vind ik dan wel weer kunnen. Mijn corpulente moeder had voor in de sauna trouwens een wijde poncho van badstof gemaakt, misschien een tip voor de dikkerds onder ons?

Tijgeroog

Tijgeroog

24-03-2012 om 13:52

Brunette

Ik heb eigenlijk uberhaupt nooit het nut van een handdoektulband gezien. (wat dat betreft ben ik dus ook best sneu, want ik heb dus ook nooit geprobeerd/geleerd om zelf zo'n ding te maken

Dirksmama + brunette

Deze handdoekrokjes waren 10 jaar geleden al op de markt in Nederland ,toen kocht ik ze al voor iemand met zware reuma,zij vond het ideaal om te gebruiken als ze van de badkamer naar de slaapkamer liep om zich daar aan te gaan kleden.
Dat heeft niets met sneu te maken,Brunette.

Inkie..nu bij kruitvat in het krantje!

voor 5.99 in diverse kleuren.

inkie1979

inkie1979

27-03-2012 om 21:46 Topicstarter

Lilian

dank je wel voor de tip helemaal super..ik ga morgen meteen kijken...

* ook al ben ik blijkbaar sneu als ik zo'n ding wil hebben*

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.