Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dirkje

Dirkje

28-03-2009 om 17:45

Roos bij kinderen

Mijn kinderen hebben roos, tenminste dat denk ik. Veel schilfers op de hoofdhuid die door het haar heen gaan zitten. Welke shampoo is geschikt om te gebruiken voor kinderen rondom de 10 jaar?
Groet,
Dirkje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
brenda-34

brenda-34

31-03-2009 om 02:36

Shampoo

Ik denk dat het resten shampoo is (of zo iets). Er staat me iets van bij dat het vooral met Zwitsal gebeurt. Je kunt het (als ik me goed herinner) met olie zacht maken en met een kam dan voorzichtig loskrabben, maar het kan wel heel pijnlijk zijn. Ik deed het elke keer een klein stukje. Al met al ging er dus wel een paar maanden overheen voordat alles weg was.
Neem anders de proef op de som: krab een klein stukje weg en gebruik andere shampoo (voor volwassenen). Kijk na een week of twee of het nog steeds weg is.

Of is het

... berg? Daar schijnt de lotion van Zarqa goed tegen te helpen.

Dirkje

Dirkje

02-04-2009 om 13:21

Shampoo

dat van Zwitsal zou wel kunnen kloppen. Maar oudste kreeg een allergische reactie in de ogen toen we andere shampoo dan Zwitsal gingen gebruiken, dus de babyshampoo wordt hier nog steeds gebruikt. Het zit overigens wel redelijk los, het kost niet veel moeite om het los te maken van de hoofdhuid. Gaat zelfs behoorlijk vanzelf en dan gaan de vlokjes door het hele haar heen.
Dat het misschien berg zou kunnen zijn was nog niet in me opgekomen. Eens kijken of ik Zarqua kan vinden.
Bedankt voor het meedenken.
Groet,
Dirkje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.