Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Opblaasbare jacuzzi vraag

we hebben gisteren een opblaasbare jacuzzi gekocht. Het blijkt dat het teveel lawaai maakt voor de buren. Nu is mijn vraag gebruiken jullie hem ook alleen voor de warmte, dus zonder bubbels? Ik twijfel nu of we hem wel moeten houden.

Wij hebben een gewone jacuzzi en ja die maakt wel geluid als je hem aan hebt (het gebubbel) en dat kunnen de buren ook horen. Maar we zitten er meestal maar 20 minuten in (en dat 3x per week) dus dat valt dan toch wel mee? Het is nou ook weer niet zo dat het het gesprek van de buren overstemt.  De buren hebben er in ieder geval niet over geklaagd. Ik vind het trouwens ook lekker om erin te zitten zonder de bubbels. En als het buiten kouder is, dan zitten de buren toch niet buiten en maakt het gebubbel ook niet uit, want dan zitten zij binnen en horen ze het niet.
Maar een andere opmerking, mijn broer had ook een opblaasbare jacuzzi en die was met kouder weer lastig goed warm te houden, dus het kostte enorm veel qua energiekosten, dat heb je veel minder met een vaste jacuzzi, die is geïsoleerd en heeft ook veel geïsoleerdere deksel. 

onze jacuzzi maakt ook lawaai als hij aan staat.  De buren hebben dan ff pech we gebruiken hem niet zo vaak met bubbels.  Eerlijk gezegd ga ik er vaker in zonder bubbels.  

Kleinduimpje

Kleinduimpje

29-06-2024 om 13:46 Topicstarter

kim heb jij een opblaasbare? Maak je ook gebruik van alleen om er in warm water in te zitten? En duurt het verwarmen niet lang?

ja een opblaasbare.  Ik zet de temperatuur op 30 en als ik denk dat ik er in de avond in wel zet ik hem op 40. Dan is hij in de avond warm

hebben ze nu al geklaagd dan? Ik zou zeggen de een zet af en toe muziek aan, beoefent een instrument en de ander zit af en toe in zijn bubbelbad. Als het niet langer dan een halfuur duurt binnen de normale tijden moet dat toch kunnen. 

Kleinduimpje

Kleinduimpje

29-06-2024 om 20:51 Topicstarter

dus jullie laten hem 24 uur per dag aanstaan Kim? Zijn de kosten niet hoog?

Nee, ik vind hem zelf te hard voor de buurt

Kleinduimpje schreef op 29-06-2024 om 20:51:

dus jullie laten hem 24 uur per dag aanstaan Kim? Zijn de kosten niet hoog?

Nee, ik vind hem zelf te hard voor de buurt

Ja,  we hebben een berg zonnepanelen dus voor ons geen probleem

Kleinduimpje

Kleinduimpje

29-06-2024 om 22:30 Topicstarter

maar jullie gaan er wel een paar keer per week in zonder bubbels?

Ik denk misschien 1x per week.  Niet zo vaak maar ik vind het het toch waard.  Ik ben altijd heel ontspannen na dat ik ben geweest. Het is nu natuurlijk ook nog niet echt warm geweest behalve de afgelopen dagen en dan ga ik ook afkoelen dus dan gebruiken we hem vaker

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.