Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ella2007

Ella2007

02-04-2013 om 17:48

Nieuwe eettafel met stoelen passend bij vloer... wie helpt?

Ik zoek een nieuwe eettafel met zes stoelen voor bij mijn "gerookte eiken wit geoliede" vloer.... wie helpt?

Zit nu op Ikea stoelen van zes jaar oud die zo langzamerhand wel door zijn (Henriksdal met verschillende hoezen), met een berken-fineertafel, die ook zijn beste tijd heeft gehad. Daarnaast staat de kleur niet bij onze vloer, mubels zijn nu te geel, naast de vloer.

Vloer ziet er zo uit: http://www.solidfloor.com/nl/parketvloeren/1083/1086/2/8099241
Maar ik ben niet zo weg van een geverfde tafel zoals de witte op het plaatje, en dat hele landelijke hoeft van mij ook niet zo. Ik zoek iets "lights", licht en mag wel speels zijn. Heb ooit eens en plaatje gezien van stoelen in verschillende kleuren leer, dat lijkt me nou wel wat. Hou zelf wel van groene en paarse-lila tinten, maar sta overal voor open. Budget rond de 1500 voor stoelen en tafel , en wil wel een beetje zitcomfort, en wil ook dat de stoelen wat langer meekunnen. Jaartje of 10-15 toch wel.

Welke Interior Stylist helpt me?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toke

Toke

02-04-2013 om 22:43

Gekleurde stoelen

Ik vind jouw idee van gekleurde stoelen heel leuk. Als je geen witte tafel wilt, zou ik voor een heel donkere tafel gaan. Zo'n lekker leeftafel, met dan inderdaad verschillende stoelen in verschillende kleuren eromheen om het weer luchtig en vrolijk te maken. Op dat donkere voor de tafel kom ik door het gerookte eiken. Daar zit ook iets donkers in, al is het wit geolied. Volgens mij combineert dat goed, maar misschien vergis ik me in het effect. Misschien kun je ergens online de combinatie testen?
Wat is er verder in de omgeving waar dit komt te staan? Veel licht? Keuken? Deuren en ramen? Dat kan het beeld van de gekleurde stoelen beinvloeden. Dus kijk daar ook naar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.