Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

sinas

sinas

02-10-2012 om 20:53

Mensen hier bekend met asn bank?

Vandaag las is het bericht dat de ING meer geld gaat vragen voor de rekening. Nou is het geen wereldbedrag, maar het is wel weer eens een idee om te kijken of dingen voordeliger kunnen. Ik zag dat ASN bank als 1 van de voordeligste bekend staat. Zijn er hier mensen die bij de ASN zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

02-10-2012 om 21:07

prima bank, 1 euro per maand voor je pasje en service. Maar die betaal ik netto niet omdat ik ook zo veel rente op mijn betaalrekening krijg per jaar. Naast de rente op mijn spaarrekeningen natuurlijk.

Duidelijke website, prima telefonische service, alleen geen kantoren waar je geld kunt storten maar die heb ik niet gemist de laatste 5 jaar.

De rentes op de spaarrekening is iets lager, maar wel markt conform, grote voordel vind ik de wetenschap dat mijn geld duurzaam belegd wordt, voor mij de reden om over te stappen naar deze bank.

Goh. Wat een gezelligheid hier!

Overigens heb ik net bij het overlijden van mijn moeder de banken kunnen vergelijken, en Triodos en ASN waren echt met afstand, grooote afstand, het klantvriendelijkst en benaderbaarst. Ondanks het ontbreken van kantoren.

Tijgeroog

Tijgeroog

03-10-2012 om 17:11

Zie vorige berichten

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-10-2012 om 20:12

Als spaarbank

Maar als ik dit hier zo lees, moet ik me misschien ook maar eens verdiepen in hun gewoon bankieren.

Kan nooit erger zijn dan de ABN waar man bij bankiert lijkt me.

En ja ABN en ik zijn geen vrienden.

fryskdumke

fryskdumke

03-10-2012 om 20:14

Wij hebben kort geleden een rekening geopend en zijn erg tevreden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.