Huis, Tuin en Keuken
Marit
13-05-2009 om 21:25
Locatie voor familiebijeenkomst gezocht
Ik zoek een locatie en/of idee voor een familiebijeenkomst. Er zullen ongeveer 30 volwassenen (tussen 20-45 jaar) en 20 kinderen tussen 0 en 15. Wie weet iets leuks waar de kids kunnen spelen, en de volwassenen kunnen zitten kletsen of meedoen? Mag zowel buiten als binnen. Ergens centraal in het land.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Marit
purk
13-05-2009 om 22:07
Heino
ooit een familiebijeenkomst gehouden bij camping heino. Ligt misschien niet super centraal. Speeltuin voor kinderen. Buiten, maar ook overdekt. Verder is ook een zwembadje (binnen) waar ze mogen zwemmen. En je kan als ouderen een potje boerengolf spelen.
Wij hebben er een leuke dag gehad.
Ook een keer bij dierenpark Wissel geweest in Epe. Eerst lunch ergens in Epe en daarna met z'n allen naar het dierenpark.
In het park hadden we een ruimte waar we met z'n allen ook konden zitten. Er is daar ook een grote speeltuin.
Veel plezier.
Groetjes van Purk
Emmawee
13-05-2009 om 22:16
Volgens mij ideaal...
Helaas ging ons familie-uitje niet door, dus ik kan niet uit ervaring spreken. Maar volgens mij is het geweldig om naar het Open Lucht Museum in Arnhem te gaan. Flink de ruimte om rond te hobbelen en kinderen rond te laten rennen, veel te zien, leuk voor verschillende generaties, ruimtes die af te huren zijn voor een maaltijd (pannenkoeken eten kan bijvoorbeeld ook), ritjes maken met antieke trams.
Het leek mij tamelijk ideaal allemaal, vooral als een flink aantal mensen een Museum Jaarkaart heeft.
Groeten, Maw.
Polly Shearman
14-05-2009 om 13:09
Mijn stokpaardje
een familiepicknick!!
zo zien wij onze familie elk jaar, iemand zoekt een picknick plek uit, ergens een open plek in een bos. Iedereen neemt zijn eigen spullen mee, stoelen, tafels, parasol, lekkers, speelgoed,
echt het is altijd ongelooflijk leuk!
we spelen spelletjes, vollyballen, iemand zet een speurtocht uit!
we spreken zo rond 10 uur af, en tegen 5 uur bellen we een plaatselijke pizza boer die een stapeltje komt brengen. Ook regelen we meestal een ijscowagen die langskomt halverwege!
groet, polly
EsmeePF
14-05-2009 om 13:21
Polly (ot)
Wat klinkt dat ontzettend leuk!! Zou bijna willen dat ik een grote familie had...
Vic
14-05-2009 om 20:25
Linnaeushof
De Linnaeushof is in Bennebroek. Volgens mij ligt Bennekom een heel eind uit de buurt.
Ellen Wouters
14-05-2009 om 22:26
Polly, het weer?
Zo'n picknick lijkt me leuk, wil ik ook wel eens doen, we hebben een grote en kinderrijke familie.
Maar hoe doe je dat met de weersverwachting? Plan je het pas een paar dagen van te voren zodat je weet of het gaan regenen, neem je de gok, of heb je een uitwijkmogelijkheid?
Polly Shearman
14-05-2009 om 23:27
Het weer
Wij plannen het op een zondag in juni of juli voor de grote vakantie omdat dan de meeste weg zijn. Enig idee hoe weinig het dan regend. We doen dit al 14 jaar volgens mij. En ooit één keer wat buitjes gehad. Maar heb je enig idee met hoeveel familie leden je onder een party tent past? Het regene nooit de hele dag. Maar je kan altijd een reserve datum afspreken. Misschien moeten we een oo picknick organiseren. Groet polly
amk
15-05-2009 om 11:58
Camping (ot)
het werd al een oo camping. Kunnen we ook wel een dagje picknicken toch?