Huis, Tuin en Keuken

Pelle
22-02-2009 om 15:48
Leuke tip voor een pannenkoekenrestaurant op de veluwe?
Kom ik weer (ja jullie zijn overal goed voor): iemand nog een leuke tip voor een goed bereikbaar (met de auto) pannenkoekenrestaurant tussen Elspeet-Apeldoorn-Barneveld-Ede-Arnhem?
Met heel veel soorten voor Pelleman want die kiest graag

margje van dijk
22-02-2009 om 16:05
Net een beetje uit jullie route
Precies op/ten zuiden van de lijn Ede-Arnhem heb je de Panoramahoeve. Dat is precies wat je zoekt denk ik. Het ligt midden in het bos (maar is uiteraard bereikbaar per auto), kinderen kunnen er spelen (OK, het is winter, maar dan nog), het is Veluws-oubollig, maar de pannenkoeken zijn heerlijk. En er zijn er heel veel
Wij hebben sinds kort een modernistisch pannenkoekenhuis waar ik al twee keer naartoe ben geweest, en beide keren met spijt. OK, de inrichting is prachtig strak-design-modern, het heeft alles mee, maar de pannenkoeken zijn te klein en lang niet lekker genoeg. We gaan dus nu altijd weer naar de Panoramahoeve
Het staat op internet (www.panorama-hoeve.nl).
Margje

Temet
22-02-2009 om 17:23
Ja maar margje
Een design-pannekoekenrestaurant, wie verzint nou zoiets! Net zoiets als Sinterklaas in driedelig pak...
Groeten,
Temet

reina
22-02-2009 om 18:40
Panoramahoeve
Jeugdsentiment, ik woonde er jaren vlakbij Niet zo lang geleden heb ik er weer eens gegeten met mijn dochter en het was nog net zo kneuterig als 'toen'. Ook het pannenkoekenhuis in Ede, de Langenberg, vind ik een echte. Net als de Kernhem pannenkoekenboerderij, ook in Ede. Keus zat dus
eet ze!

H@rtje
22-02-2009 om 19:19
Elspeet
In Elspeet zelf zit "Het Vergulde Hert"(punt nl).
Erg lekker eten daar!

akka
22-02-2009 om 20:08
Drie
Ons favoriete restaurantje op de Veluwe is het Boshuis in Drie, richting Ermelo.
Het is niet een echt pannekoekenrestaurant maar wel heel erg leuk. Je kan eerst daar een hele leuke wandeling maken en dan lekker eten.
via google wel te vinden
groetjes Akka

ishtar
22-02-2009 om 20:13
De lekkerste pannenkoeken
hebben ze in een pannenkoekenrestaurant in Hoog Soeren. Weet de naam even niet.
En als dat net te ver uit de route is, is er ook een pannenkoekenhuis in Voorst, met een hele speeltuin buiten en binnen. Erg leuk!

Trix
22-02-2009 om 20:49
Hoog soeren!
Inderdaad, net als Ishtar kan ik restaurant Berg en Dal in Hoog Soeren bijzonder aanbevelen. Naast een heleboel soorten pannekoeken kun je ook uit een 'gewoon' menu kiezen. Link: http://www.restaurantbergendal.nl/index.php?page=home

gula
24-02-2009 om 08:12
Http://www.pannenkoekhuis.nl/hoenderloo/
al diverse malen geweest en zelfs de meest critiese pannekoekeneter (mijn ega) vindt daar altijd iets naar zijn smaak
gula

Anneja
24-02-2009 om 16:54
Oooo de panoramahoeve
Alleen al om de foute Dirndls van de serveersters. En de hangbuikzwijntjes. De uitkijktoren. Het speeltuintje. We woonden er een poosje redelijk om de hoek, en het was het vaste uitje met mijn opa, eens in de twee weken. Klein rondje door het bos (wat veel minder mooi is geworden sinds de boerderettepuisten die ernaast zijn gezet), en dan poffertjes eten. En dan terugwandelen naar huis. Ahh
anne

reina
24-02-2009 om 19:36
Anne
Om welke hoek woonde jij ? Ik een dorp verderop en fietste er vaak langs als ik naar vrienden ging.

Anneja
25-02-2009 om 09:56
Reina
in Bennekom, op kamers midden in het bos in de oude dienstbodenvertrekken van een e.nor.me villa met zwembad, was erg leuk wonen. Maar da's alweer een poosje geleden (ik hoop dat de serveersters nog wel in die dirndls rondlopen eigenlijk).
anne

Risama
25-02-2009 om 11:40
Ja, de panoramahoeve!
Mijn overgrootmoeder woonde in Bennekom en als we daar waren gingen we altijd naar de Panoramahoeve! Ik was erg klein, maar heb er iddylische herinneringen aan, absolute aanrader. (30 jaar geleden in ieder geval)