Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annet

Annet

09-03-2010 om 19:41

Leren typen - serienummer

Een paar jaar geleden heb ik, mede op advies van ool, de cdrom typeexpert junior gekocht. Het effect was groot, oudste heeft keurig blind leren typen.
De cdrom heb ik nog steeds maar het originele doosje is niet meer te vinden. En daar staat het serienummer op. De cdrom weigert nu te werken want eerst moet het serienummer ingevuld worden.
Wie heeft voor mij een serienummer dat ik kan uitproberen? Onze versie is ruim 4 jaar geleden gekocht. Misschien dat het werkt om een ander oud nummer in te typen.
Per mail mag ook: [email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi72

Bibi72

09-03-2010 om 20:04

Nieuwere versie

Hoi,
Ik heb denk ik een nieuwere versie, en hoef geen serienummer in te tikken. Maar op het doosje staat wel een adres van een helpdesk, misschien kan je het daar vragen?
mailto:[email protected]

Annet

Annet

10-03-2010 om 21:15

Gemaild

Ik heb gemaild naar dit adres met uitleg van het probleem. Nu maar afwachten. Bedankt voor de goede tip.
Mocht iemand toch nog een serienummer hebben, dan wil ik dat graag ook proberen.

Annet

Annet

11-03-2010 om 10:29

De mail heeft gewerkt (goed bedrijf daar!)

Ik heb direct antwoord gekregen. Een serienummer konden ze niet sturen maar wel een nieuwe cdrom (gratis).
Goede service dus.
Het is trouwens een uitstekende manier voor kinderen om te leren typen (wel letters afdekken op het toetsenbord).
Je vindt de cdrom op www.denda.com

Ha-ha service zal nu wel snel over zijn

Gaat nu meer mensen mailen over een vermist serienummer zonder dat er ooit een originele cd-rom was vrees ik.

Ik heb mijn cdrom uit de bieb gehaald en zoon kan inmiddels erg goed typen.

Annet

Annet

11-03-2010 om 17:00

Ik hoop het niet

daar had ik niet eens aan gedacht, dat dit mensen op ideeën brengt.
Ik heb per mail aangeboden een scan te mailen van mijn originele cdrom. Ik had een nummertje verwacht, geen nieuwe cdrom.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.