Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-03-2010 om 19:41
Een paar jaar geleden heb ik, mede op advies van ool, de cdrom typeexpert junior gekocht. Het effect was groot, oudste heeft keurig blind leren typen.
De cdrom heb ik nog steeds maar het originele doosje is niet meer te vinden. En daar staat het serienummer op. De cdrom weigert nu te werken want eerst moet het serienummer ingevuld worden.
Wie heeft voor mij een serienummer dat ik kan uitproberen? Onze versie is ruim 4 jaar geleden gekocht. Misschien dat het werkt om een ander oud nummer in te typen.
Per mail mag ook: [email protected]
09-03-2010 om 20:04
Nieuwere versie
Hoi,
Ik heb denk ik een nieuwere versie, en hoef geen serienummer in te tikken. Maar op het doosje staat wel een adres van een helpdesk, misschien kan je het daar vragen?
mailto:[email protected]
10-03-2010 om 21:15
Gemaild
Ik heb gemaild naar dit adres met uitleg van het probleem. Nu maar afwachten. Bedankt voor de goede tip.
Mocht iemand toch nog een serienummer hebben, dan wil ik dat graag ook proberen.
11-03-2010 om 10:29
De mail heeft gewerkt (goed bedrijf daar!)
Ik heb direct antwoord gekregen. Een serienummer konden ze niet sturen maar wel een nieuwe cdrom (gratis).
Goede service dus.
Het is trouwens een uitstekende manier voor kinderen om te leren typen (wel letters afdekken op het toetsenbord).
Je vindt de cdrom op www.denda.com
11-03-2010 om 14:18
Ha-ha service zal nu wel snel over zijn
Gaat nu meer mensen mailen over een vermist serienummer zonder dat er ooit een originele cd-rom was vrees ik.
Ik heb mijn cdrom uit de bieb gehaald en zoon kan inmiddels erg goed typen.
11-03-2010 om 17:00
Ik hoop het niet
daar had ik niet eens aan gedacht, dat dit mensen op ideeën brengt.
Ik heb per mail aangeboden een scan te mailen van mijn originele cdrom. Ik had een nummertje verwacht, geen nieuwe cdrom.