Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-11-2020 om 11:11
Laatst was er iemand die refereerde naar het kastje per dag topic.
Nu dacht ik: wie weet kunnen we m nieuw leven inblazen.
Ik merkte dat ik dan nog gauw een laatje/hoekje deed omdat t "goed" voelde. Nu met corona kan iedereen wel wat goeds gebruiken, toch?
Gisteren begon ik dus met de besteklade omdat ik hieraan dacht ( de gedachte was al genoeg )
Net heb ik de lade eronder gedaan en nu zit ik moet te verzamelen voor de lade eronder, de koek en snoep etc lade. Die moet ik gewoon eigenlijk niet zien whahahha.
03-04-2023 om 08:25
Oh, fijn een hulp. Wij hadden een hele fijne hulp, helaas wegens prive omstandigheden heeft ze moeten stoppen. Nu op zoek naar een nieuwe, maar die zoektocht loopt niet zo soepel.
Verder hier niet echt aan het opruimen, maar wel aan het klussen. Afgelopen weekend de bijkeuken betegelt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.