Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jetske

Jetske

14-06-2009 om 09:01

Jongensfiets

Hoi allemaal,

Wij zoeken voor de verjaardag van oudste hier een nieuwe fiets en zagen een mooie fiets voor een prima prijs via prijskiller.nl. Iemand ervaring met deze leverancier? Hij zit te ver om even langs te gaan.

Jetske

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

14-06-2009 om 11:28

Ja, hier!

Vorige week was zoon jarig (werd 8) en ook wij hebben een fiets bij Prijskiller besteld. Levering verliep volgens plan, fiets werd keurig op woensdag bezorgd.
Zaterdagavond (aan de vooravond van zoons verjaardag) ging mijn vriend de fiets afmonteren; jammergenoeg was de voorband van de fiets lek (en ook niet meer te plakken, er zat een scheur in de lasnaad van de binnenband) en de kettingkastbeschermer was beschadigd op 3 plaatsen. Dat was wel even een domper, zeker omdat zoon dus zondag niet meteen weg kon fietsen.

Nouja, gelukkig koopzondag, dus zondagochtend een nieuwe binnenband bij Halfords gekocht.
Maandagochtend gebeld met Prijskiller om de klachten door te geven. Er werd mij gevraagd om een mailtje met foto van de beschadigde kettingkastbeschermer op te sturen "en dan zouden we wel kijken hoe we dit op gingen lossen". Geen excuses of wat dan ook trouwens.
Zo gezegd, zo gedaan, mailtje gestuurd met foto en ook nogmaals gemeld dat de binnenband lek was. Ik kreeg dezelfde dag bericht dat ik van de leverancier een nieuwe kettingkastbeschermer opgestuurd zou krijgen. Over de binnenband werd met geen woord gerept.
Inmiddels wel de kettingkastbeschermer binnen (vrijdagmiddag gearriveerd). Ik denk dat ik morgen toch nog maar es ga bellen om te vragen hoe het zit met mijn andere klacht.
Wat me nog het meest stoort is het blijkbaar te moeilijk is om 1 x sorry te zeggen. Ik zal dus niet snel meer iets bestellen bij Prijskiller en zal het niemand aanraden, slechte service.

groet
Julia

Vera*

Vera*

14-06-2009 om 13:30

Ik koop liever een jonge tweedehands fiets van een goed merk. Mijn ervaring is toch dat alles/het meeste kwalitatief toch beter is.

Julia64

Julia64

14-06-2009 om 14:05

Tja

Goedkoop is duurkoop, dat blijkt dan maar weer....
Pelle, bedankt voor de link naar checkwebwinkel.nl.
Heb meteen mijn eigen slechte ervaring er maar even bijgezet.

groet
Julia

Jetske

Jetske

14-06-2009 om 16:28

Thnx

Voor deze reacties vast. Het leek me ook te mooi om waar te zijn voor die prijs, maar ze zien er op de plaatjes wel erg leuk uit. Vandaag nog naar een fietsenwinkel in Rotterdam geweest om alles een beetje vergeleken. Van de week maar eens langs de dorpsfietsenwinkel.
Meer reacties blijven welkom!
Jetske

Niet bij prijskiller maar...

bij fietsenwinkel.nl wel een goede ervaring. Die hebben goede fietsen ook merken en het scheelt vaak vveel met de gewone winkel. Voor onze dochter scheelde het toen met har sparta wel 90 euro.

flora B

flora B

15-06-2009 om 12:51

Hier wel prijskiller

Wij hebben nu 3 fietsen gehad van prijskiller en geen enkel probleem gehad.
Heb nu net 1 van de fietsen na 2 jaar gebruik weer via marktplaats verkocht met maar 70 euro verlies....hebben we toch goed gedaan!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.