Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha 1st

Nasha 1st

12-05-2009 om 14:26

Interieurtip gevraagd (badkamer/wc)

Na ruim twee weken is het dan zover, de badkamer en wc zijn (zo goed als) klaar....We hebben gekozen voor donkerbruine tegels op de vloer en creme/gebroken witte tegels op de wanden. Van de bruine tegels is een stootrand onder aan de muur gemaakt en op ooghoogte is een rand gemaakt van diezelfde bruine tegels.....Nu alleen het volgende. Wat accessoires betreft.....ga ik voor een accentkleur, en zo ja, welke dan. Of houd ik alles in diezelfde tinten.....iemand ideeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

12-05-2009 om 15:48

Groen?

zie onderwerp

Tinten

Ik ben nogal saai wat kleuren betreft. Zou dus erg neigen naar de tinten bruin/camel/beige/ecru. Maar als je een accentkleur wat pittiger vindt dan is groen idd erg mooi. Limegroen.
Heerlijk zo`n spiksplinter nieuwe badkamer, geniet ervan!

Anneja

Anneja

13-05-2009 om 10:13

Aqua

beetje blauwiggroen, vind ik mooi bij donkerbruin

anne

Nasha 1st

Nasha 1st

13-05-2009 om 21:45

Moeilijk

groen is niet helemaal mijn kleur, Aqua hebben we net gehad....Wit vind ik denk ik de beste optie, het oogt wel rustiger.....Maar weet je, soms kijk je zo'n programma en dan zie je zoiets en dan gebruiken ze 1 accentkleur....en dat vind ik op zich ook wel mooi....zucht....

Bruin...met....

oranje of paars. Lekker seventies!

Maar knalgeel lijkt me ook wel leuk eigenlijk.

wit met ecru is nogal saai volgens mij, dan kun je beter gewoon creme en bruine handdoeken kopen.

Ingrid

judiths mama

judiths mama

14-05-2009 om 09:13

Fuchsiaroze

Niet mijn kleur, maar mijn dochter heeft een jurkje, bruin met knalroze en dat vind ik best een leuke combi!

Rafelkap

Rafelkap

14-05-2009 om 10:02

Zo'n accentkleur

is erg modegevoelig en gaat vaak ook vervelen. Lastiger voor evt. verkoop. Ik zou het 'rustig' houden, het is maar een paar m2.

MaximeM

MaximeM

14-05-2009 om 11:22

Alleen de accessoires toch?

Hoi,

Het gaat toch alleen om de accessoires en de handdoeken? Ik zou het op wit houden en eventueel in een hoek een bak met plantjes zetten? (ik heb op een kastje in een hoekje van de badkamer van dat frisse bamboe staan, blijft altijd goed want het is van plastic van Ikea)
Verder is bij mij alles wit met bruin.
De handdoeken heb ik bewust wit gekozen omdat ik alle andere kleurtjes rommelig vond staan (op een gegeven moment had ik alle kleuren van de regenboog) wit kan je altijd bijkopen en is altijd hetzelfde wit, niet 4 kleuren blauw omdat je dezelfde kleur niet meer kon krijgen. Verder zie je bij mij niet veel kleuren, want alles zit in kastjes. Al het kleur wat je nog ziet is van de verschillende soorten shampoo enzo wat we kopen, dus lichtblauw van de sanex en felgroen van de fructis en dan nog paars van andrelon. (eigenlijk wel storend dat al die flesjes een andere kleur hebben in mijn nette badkamer )

Maxime

Bastet

Bastet

14-05-2009 om 11:47

Blauw

Bepaalde kleuren blauw staan erg mooi bij bruin!
Groetjes,Bastet

Rieke

Rieke

14-05-2009 om 16:10

Per gezinslid een andere kleur

Dat lijkt mij nu handig, voor de handdoeken dan hè ? Bedoel je dat ook met accessoires ? Iets anders kan ik niet bedenken nl. Ik zou bruin en cremewit doen in jou geval en voor de kinderen felle kleuren, bv paars en rood. ik weet niet hoeveel kinderen je hebt Is dat te druk, dan bv bruin voor je man, cremewit voor jou en paars òf rood òf een andere kleur voor de kinderen. Dat ben ik zelf nog altijd van plan. In mijn geval dan zwart, wit en paars en rood. Snap je em nog ?? Maar ik ben altijd nog op zoek naar goeie handdoeken die goed blijven.
En dan gooi ik de zooi die we nu hebben in de caravan..

MaximeM

MaximeM

14-05-2009 om 17:26

Heb ik trouwens ook

Hoi,

Heb ik trouwens ook, naast de witte handdoeken van ons heeft mijn dochter limegroene handdoeken en mijn zoon turkoise. (maar die van hun hangen op hun eigen kamers te drogen) wel handig hoor, vroeger was er nooit een 'dader' als er weer ergens een handdoek slingerde maar nu weet ik meteen van wie de handdoek is!

Maxime

Nasha 1st

Nasha 1st

14-05-2009 om 20:25

Eigen kleur

dat idee heb ik ook weleens gehad....maar volgens mij heb ik hier allemaal kleurendoven in huis Ik vrees dat dat niet gaat werken....op vakantie kan man al niet onthouden welke handdoek van hem was....

Ik ga er nog eens diep over nadenken...mijn gevoel zegt, hou het lekker rustig en gewoon in die bruintinten, ik heb tenslotte niet voor niks die kleuren uitgekozen.....

Dank voor het meedenken tot nu toe!

Wij

hebben bij in de badkamer (en toilet) bruine vloertegels, off white tegels, een sierrandje met blauw/geel.

Het stucwerk hebben we licht lime gesausd en als accesoires hebben we blauw (en zilver in het toilet) zie bijv. http://pic4.picturetrail.com/VOL719/2981806/13715867/204604660.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL719/2981806/13715867/204604676.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL719/2981806/13715867/204604671.jpg

Nasha 1st

Nasha 1st

16-05-2009 om 10:32

Mooi

ziet er inderdaad mooi uit....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.