Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-10-2009 om 22:48
Ooit hier gelezen over deze wekker en hem niet lang geleden gekocht voor dochter. Echt heel leuk om zelf je weksignaal in te spreken. Alleen......uitzetten is een ramp! In principe is de grote knop bovenop voor de snooze functie, maar als je hem helemaal uit wil doen moet je een schuifje achterop gebruiken. Maar wat we ook doen, de wekker wil niet netjes uit blijven. Meestal gaat ie na 5 minuten piepen ook al staat de piep-functie niet aan. Ik moet het schuifje echt tig keer heen en weer doen om hem echt uit te krijgen.
We hebben al een keer de wekker terug gebracht en een nieuwe gehaald maar ook deze doet dit. Doe ik nou toch iets verkeerd of is het stiekem toch een onding?
29-10-2009 om 23:27
Geen last van
Hier twee Slabangen, al 3 jaar (we hebben er totaal 4, maar 2 liggen er op vaste logeeradressen).
Werken prima. De wekkerfunctie wordt niet vaak gebruikt, maar kan gewoon uitgezet worden. Kids liggen nu te slapen (ze hebben de wekker echt in hun bed ) dus hoe het precies werkt weet ik niet. Maar het werkt wel!