Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

16-03-2010 om 14:49

Help, we moeten een nieuwe deurbel .....

voor ons nieuwe huis ben ik op zoek naar een deurbel, nu heb ik volgens mij alle deurbelsite's gekeken maar ik kom er niet helemaal uit, omdat ik helemaal geen verstand heb van die dingen, dus daarom mijn vraag maar hier in de hoop dat iemand mij wil helpen.
ik zoek een mooie deurbel (dus niet zo'n plastic wit of zwart ding) met zo'n ding dat ding dong zegt, dit mag draadloos maar ook elektrisch daar het plafon nog open ligt waar de snoeren doorheen getrokken worden, maar in de tuin hebben wij ons kantoor en ik zou graag willen dat daar ook een ontvanger komt waardoor ik hoor als er iemand in huis voor de deur staat, maar als ik een zoekterm intyp kom ik alleen uit bij die witte plastic draadloze deurbellen...dus wie kan mij vertellen wat ik nodig heb om 1 mooie bel bij de deur te hebben en 2 ding dong dingen die op de ene bel reageren?
ik wacht de antwoorden af, maar bedankt alvast...
Tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

16-03-2010 om 15:11

Bouwmarkt?

Nooit geweten dat er deurbelsites waren.. misschien een idee om eens in een bouwmarkt te kijken, daar hebben ze vaak volop keuze en kun je zien (en horen) wat je kunt kopen. En soms loopt er weleens een medewerker rond die er een beetje verstand van heeft.

Tess

Geen idee waar je 'jouw' deurbel kunt vinden, maar als ik een nieuwe zou moeten kopen zou ik graag één willen met een zonnecelletje. Klinkt zo lekker simpel en duurzaam.

Inge M

Inge M

16-03-2010 om 18:51

Koop twee of drie goedkope sets (dezelfde)

Dat hebben wij ook gedaan. Nu hebben we op drie verschillende plekken een bel. Ze reageren allemaal op hetzelfde knopje (kwestie van allemaal hetzelfde instellen). 1 x boven, 1x beneden en 1x mobiel (oftewel die zetten we waar we het handig vinden, in de zomer is dat de achtertuin).
Een goedkope set kost ongeveer 6-8 euro. Dus dan ben je voor maximaal 24 euro klaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.