Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

06-04-2009 om 09:35

Groot probleem.............nieuwe zonnebril

Mijn oude zonnebril is kapot, zucht. En als ik wel ergens een hekel aan heb (naast spijkerbroeken kopen) is het zonnebrillen kopen. Ik wil iets wat een beetje modieus is maar ook praktisch, niet al te duur maar wel goed genoeg voor een paar jaar. Wie heeft voor mij HET model of HET merk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jippie

Jippie

06-04-2009 om 10:15

Makkelijk

Modieus en 'goed voor een paar jaar' bijt met elkaar. En wat hier modieus is is het in het buitenland al niet meer of nog niet. Niet aan beginnen dus.
Kies nou gewoon een zonnebril die lekker zit,niet al te duur is en praktisch (?) is.

Peetje

Peetje

06-04-2009 om 10:21

Net ook gehad...

Hoi Ayla,

Oooh, ik herken t helemaal (dus ipv te gaan strijken reageer ik effe ).
Ik had een Rayban, maar die was eigenlijk een maatje te groot (zodat de zonneschijn via het gat tussen bril en wenkbrauwen nog steeds vrolijk in mn ogen scheen. En na een paar jaar modderen heb ik afgelopen maand een andere zonnebril gekocht, gewoon bij de opticien. (Ik had geen zin in winkel in- winkel uit, veel te hip of niet goed beschermend. En ik ben uitgekomen bij een Oakley. Ik vond t best prijzig (over de 100 euro), maar wat een genot! Extra voordeel (vind ik) is dat er polaroid glazen in zitten (wij zeilen veel, dus die schittering op t water wordt n stuk minder), sluit mooi aan en het zicht is mooi scherp met erg goed contrast!
En zelfs op kantoor, waar allemaal hippe jongelingen werken, werd de bril bewonderd, hihihi.

Succes met zoeken en vast veel plezier met vinden!
groeten,
Peetje

Lol

Mijn vorige zonnebril (snelkoopje, 2 euro bij een benzinepomp in de VS) was na ruim 10 jaar trouwe dienst kapot en niet meer reparabel. Ik begon dus met moed verzamelen voor de jacht op een nieuwe, waarop dochterlief zegt: "Die bril die ik van D heb gekregen, past die jou?" En ja, die past en hij zit nog lekker ook. Niks probleem, niks modieus, wel heel space

Gewoon hema

Ik slaag meestal wel bij de Hema. Of Kruitvat. Tegenwoordig hebben die ook glazen die beter zijn dan alleen maar gekleurd plastic! En zo kan je er nog eens een paar kopen...En niet zó ontzettend balen als de bril stuk is... Groet Suus

Basta

is het merk van mijn bril en die van mijn man. Wil nóóit een andere meer. Helaas heb ik 'm wel in Oostenrijk op wintersport gekocht. Het is een gaaf model, sluit goed af rond de ogen, vandaar voor de wintersport, maar... is oranje getint. Juist daarom vinden wij 'm zo fijn. Als het iets bewolkt is lijkt het toch net of de zon schijnt als je deze bril opzet, alle kleuren worden iets intenser en kleuriger. Je wordt (bijna) vanzelf vrolijker als je deze bril opzet. En hij kostte maar 30 euro. Valt mee toch. Maar ik weet dus niet of ie ook in Nederland verkocht wordt. Misschien via internet ?
succes

brenda-34

brenda-34

06-04-2009 om 18:11

Polaroid

ik wil niks anders meer dan een polaroid. Moet wel goed aansluiten bij de wenkbrauwen, want zonlicht moet tenslotte buitenblijven. Hoe het eruit ziet boeit me niet.

Linda99

Linda99

06-04-2009 om 21:46

Ook polaroid

Prijs/kwaliteit vind ik prima. Ik neem altijd de versie die vooral in de auto perfect werkt.

mama 78

mama 78

07-04-2009 om 11:31

Rare glazen?

Ik koop meestal een duurdere bij Kruidvat. Als ik een goedkope opzet, kan ik er niet goed doorheen kijken, het is dan net of de grond schuin afloopt, heel raar. Mijn man lacht zich rot als ik dat zeg, die gelooft dat niet, maar ik zie dat echt! En dan heb je er niks aan, want dan voelt het of je constant een helling afloppt, een dronken gevoel.
Zou dat liggen aan die goedkope glazen? Overigens heb ik dit probleem ook weleens gehad toen ik een zonnebril van een brillenwinkel opzette. Weten jullie hoe dat komt? Kan ik mijn man overtuigen haha...

maar goed, dat was even of-topic.
Ik heb nu een zonnebril van Kruidvat waar ik goed door kan kijken.Dus daar kun je best terecht,.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.