Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

11-04-2009 om 21:19

Granieten werkblad bestellen via internet?

Heeft iemand van jullie ervaring met de werkbladen van de granietshop? We hebben keukenkastjes van Ikea op het oog, maar je kunt bij hun geen blad met waterkering bestelling. Sowieso vind ik hun aanbod wat mager.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee

wel overwogen en een indicatieve offerte aangevraagd. Het bedrijf zou langs komen om in te meten, stalen te laten zien en daarna het blad te monteren. Klonk allemaal erg logisch en degelijk.

Maar cobi, jij ging toch voor die piet zwart keuken van bruynzeel die ik had getipt, neem dan een terrazzoblad, die wordt helemaal op maat op je kastjes gestort, kan je zelfs zo'n gezellig tegeltjes spoelbak nemen, waterkering etc etc etc. Of heb je (net als ik) kastjes bij ikea besteld ?

Yta Chalne

Yta Chalne

14-04-2009 om 19:29

Ech wel

Ik heb een werkblad van Ikea mét waterkering (geen steen). Uit de serie 'personlig', keurig op maat gemaakt met spoelbak en uitsparing voor kookplaat, in L-vorm, voor ik meen iets van 450 euro. Bevalt prima, krasvast, hittebestendig en je ziet er niks op (zwart met beetje witte spikkeltjes erdoor)
Welke kastjes gaan het worden?

Yta Chalne

Yta Chalne

15-04-2009 om 07:28

Aha, maar waarom zou je dat dan nodig hebben? Je gaat toch geen groente wassen op je aanrecht?

Bij mijn keuken is alleen de apparatuur en het aanrechtblad van Ikea, de rest niet. Ideaal als je zelf handig bent, dan kun je alle onderdelen los inkopen en zelf combineren tot ideale keuken. Keuken is op dezelfde plek in de kamer, maar dan helemaal anders ingedeeld.

Ik heb me er overigens helemaal niet mee bemoeid, man heeft de keuken bedacht, gekocht en geïnstalleerd. Alleen over het aanrechtblad had ik een mening, na een tijdelijk wit glanzend blad wist ik zeker dat ik géén wit wilde.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.