Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moustache

Moustache

30-08-2010 om 11:48

Footner-socks

Door jarenlang hard werken op de markt (veel lopen, staan, sjouwen en dit meestal op slechte ondergrond) heb ik verschrikkelijk veel eelt gekregen op mijn voeten. Nu las ik laatst een advertentie over Footner-socks, sokken met een of ander product die het eelt van je voeten zou doen verdwijnen. Heeft er iemand al ervaring met dit product? Ik zou dus graag weten of het ook effectief werkt..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bijna te effectief

..als ik de gebruikersverhalen in het Parool mag geloven. Daar probeert iemand van de redactie dit soort spullen uit. En die sokken had hij/zij twee keer zo lang laten zitten als aanbevolen: echt ALLE eelt kwam eraf. Meer dan diegene wilde.

Dus als ik dat zo hoor moet jouw vraag met 'ja' beantwoord worden. Ik weet alleen niet of het uitmaakt dat jij extra veel eelt hebt. Maar goed. Misschien heb je wat aan deze ervaring.

In aanvulling

Ik heb dat Paroolverhaal ook gelezen. Die redactrice had die sokken een hele nacht laten zitten geloof ik, ipv een uur. Maar als je ze volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt werken ze geloof ik prima, als ik me dat verhaal voor de geest haal.

Maarrr: niet alleen het eelt gaat weg, je hele voet gaat ervan vervellen. Wat dat betreft is nu een mooie tijd ervoor: het is toch weer voor dichte schoenen (om niet te zeggen rubberlaarzen). Maar als je nog van plan was om je gebruinde vakantievoetjes te showen kan je beter even wachten, want ik geloof dat ook je bruine kleurtje eraan moet geloven. En je loopt dus een paar dagen met vervellende voeten.

Dit alles dus op basis van dat ene artikeltje, ik heb ze zelf nog niet gebruikt. Wil ze wel proberen trouwens, maar pas in oktober ofzo.

Groeten,

Temet

Moustache

Moustache

30-08-2010 om 14:04

Ga het maar s proberen...

zo duur zijn ze ook niet, en na jaren mijn voeten te mishandelen met allerlei eeltraspen, eeltmesjes en allerhande crèmes, lijkt deze aanpak een verademing
Ben ook niet van plan ze een hele nacht te laten zitten, dus dat moet ook goed komen!
En Temet, bruine vakantievoetjes showen is er bij mij echt niet bij, ik heb zowat de lelijkste voeten die er zijn.. Daarom dat ik zo graag van die hardnekkige eelt vanaf wil, zodat ik volgende lente/zomer ook eindelijk eens leuke zomerschoenen of zelfs slippers kan dragen!

Groetjes,
Moustache

guera

guera

30-08-2010 om 14:36

Pedicure

waarom ga je niet een keer naar een goede pedicure? zo duur is dat nou ook weer niet en het lijkt mij "duurzamer" dan zo'n sok met een hele vage ingredientenlijst....

Moustache

Moustache

30-08-2010 om 14:52

@guera

Ik weet dat een pedicure niet zo heel erg duur is, maar ik wil mijn voeten graag eerst een beetje 'toonbaar' hebben voordat ik daar een bezoekje overweeg. Ik weet het, klinkt stom, maar ik schaam me echt voor mijn lelijke voeten. Ik ga dus nog liever naar de tandarts of zelfs de gynaecoloog

guera

guera

30-08-2010 om 16:15

Oh joh

gekkie. Snap het best hoor, maar zoals moeders altijd zei: die mensen hebben wel ergere dingen gezien.
weet je wat ik altijd funny vind. Ik ben nu een paar keer bij een pedicure geweest en die kicken juist op zo n project. Lekker prutsen en priegelen en heel veel adviezen geven . Feel good mensen zijn het hoor. Daar kom je vrolijk van thuis. Vrolijker dan van de gyn

Rembrand

Rembrand

30-08-2010 om 19:26

Moustache.

Zullen we ruilen ? Ga jij naar de gynaecoloog voor een mijn uitstrijkje, en dan ga ik naar de pedicure voor jouw voeten
M.

Moustache

Moustache

30-08-2010 om 20:41

Rembrand

Prima hoor, stuur maar ff op

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.