Huis, Tuin en Keuken

Nathalie91
30-03-2025 om 12:40
Drogen van de was
Hallo allemaal, misschien niet echt een vraag voor op dit forum maar ik stel hem toch. Mijn gezin bestaat uit mij, mijn man en twee dochters, nu hebben wij een normale eengezinswoning met 3 slaapkamers maar het GROTE probleem blijft waar moet ik al mijn was te drogen hangen???? Hoe en waar doen jullie dat?

Gingergirl
30-03-2025 om 12:43
Ik gooi de was in de droger. Enkel kledingstuk wat niet in de droger kan hang ik aan een rek aan de deur van het washok.

Fourtyfour
30-03-2025 om 12:47
Ik hang het buiten of berging of gooi het in de wasdroger.
Wat ik in mijn werk veel zie (huishoudelijke ondersteuning) badkamer, trapgat, zolder

TineWinkel
30-03-2025 om 13:35
wasmachineruimte, trapgat, buiten, grote stukken over n (slaap)kamerdeur, rek in n slaapkamer

Lotus_
30-03-2025 om 14:34
Handdoeken, ondergoed en dekbedovertrekken gaan in de droger. Kleding hang ik op op zolder.

Chiquita
30-03-2025 om 14:36
Bij mij gaat alles in de wasdroger, nog minder plek dan TO hier in huis Als het heel zonnig is kan een beetje was over een rekje in de patio

Labyrinth
30-03-2025 om 15:46
Geen droger meer aangeschaft, dus hier trapgat en rekken zolderkamer, zodra het buiten kan, liever buiten.

MamaE
30-03-2025 om 16:59
Wij hebben alleen een wasrek op de zolder en geen droger en dat redden we prima. Soms hang ik ook beddengoed over de strijkplank met een paar wasmanden er bovenop. Dan kan er lucht onder en hangt het niet op de vloer.

Hupsakee
30-03-2025 om 17:05
heel veel gaat in de winter je de droger. In de zomer hang ik het buiten. In huis kan ik niets ophangen.

Moederkareltje
30-03-2025 om 21:15
als je ramen hebt die je op de kiepstand kunt doen kun je daar een rek aan hangen. Ik hang er een aan het badkamerraam en aan de badkamerdeur. Of een rek aan de buizen aan het plafond. Lakens aan de deuren. Met mooi weer alles aan de drie lijnen aan het balkon. Genoeg plek voor de was ophangen in iedergeval en we wonen heel klein.

Evaluna
30-03-2025 om 21:24
Ik woon klein zonder droger. Bij mooi weer hang in het buiten op een rekje.
Anders aan een rekje boven de trap. Als ik veel was heb zet ik ook weleens een rekje in de woonkamer. Liever niet, maar het droogt wel snel. Grote dingen gaan over de badkamerdeur / slaapkamerdeuren.
Vriend heeft weleens een droger in het schuurtje geopperd, maar dat lijkt me niets.

Junio
30-03-2025 om 21:45
Wij hebben van die waslijnen die je uit kan trekken en die zich weer inrollen als je ze losmaakt.
Een set van 4 waslijnen boven het bad en een set op de overloop. In de badkamer droogt het snel en er zit een afzuiger.
Lakens etc hang ik over deuren en in trappengat.
Maar ik overweeg stiekem ook steeds vaker die droger want wij goochelen ook wat af met de was. Zeker bij wat vochtiger weer.

yasmijn27
30-03-2025 om 22:16
In trappegat van de zolder, op de voorzolder staat een rek en dat was het. Een droger heb ik al jaren niet meer.
Wij zijn met 3, ik was ong 3 wassen per week en zo gaat het prima.

dan
31-03-2025 om 16:39
Zelf stop ik een groot deel van de was in de droger en bij mooi weer kan het naar buiten. Voordat we een wasdroger hadden, hing ik de was op zolder.