Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-04-2010 om 20:21
is iemand hier geweest?
Wij gaan morgen met dochters van 3 en 4. Ik ben wel benieuwd naar ervaringen. Ik hou zelf nooit zo van dergelijke evenementen maar volgens mij vinden dochters het wel geweldig.
17-04-2010 om 20:43
Wij ook!
Dochter en ik gaan morgen naar de voorstelling van 11.30 uur. Wij gaan nooit naar zoiets groots, dus ik denk dat dochter gaat genieten.
Ik kan alleen nergens vinden hoelang het duurt. Heb jij een idee?
grt Dendy
18-04-2010 om 13:37
Zaterdag
Wij zijn gisteren geweest. Dochters hebben genoten! Met de oudste zijn we al eens geweest, voor jongste was het de eerste keer. Het eerste deel heeft ze met open mond zitten kijken, daarna kwamen de praatje weer
18-04-2010 om 20:47
Genoten
Het was fantastisch. Dochter vond het zo prachtig dat ze de eerste 10 minuten met tranen van ontroering heeft gekeken. En ik heb met natte ogen naar mijn dochter gekeken, want ik ben een ei
grt Dendy
18-04-2010 om 20:52
Meiden vonden het inderdaad geweldig
Onze dochters hebben inderdaad ook met open mond gekeken. Pas in de trein terug naar huis kwamen de praatjes weer, ze waren zo onder de indruk. En ik moet zeggen, zelf vond ik het ook een mooie show.