Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sassie

Sassie

09-09-2010 om 15:33

Assortiment?

Kom ik net bij het Kruitvat en ik zie bij de tandpasta's bordjes staan: 2 + 2 gratis en ik mocht ook nog eens kiezen uit het gehele assortiment!!

Dat liet ik mij geen twee keer zeggen, dus ik uitzoeken. Bij de kassa aangekomen, rekent de jongeman alles gewoon af. Ik merkte op dat ik 2 tandpasta's gratis had en dat ging hij checken. Nou, de specifieke merken die ik had gepakt, vielen daar weer NIET onder?! Hoezo Gehele Assortiment? Ik geef nog aan dat er bordjes hangen: gehele assortiment!
Bemoeit een andere kassajuf zich ermee die mij wel even ging uitleggen hoe het zat. Nou, ik was zeer benieuwd naar de creatieve oplossing!

Ze ging mij even uitleggen dat het per merknaam ging en dan alles binnen die merknaam! Nou, ik ga mijn studiegeld maar weer terugvragen en mijn Bull inleveren!
Ik stond nog even te twijfelen of ik nu erg hard ging lachen of haar in een overvolle zaak een lesje over Assortiment zal gaan geven.....ik heb de eer maar aan mijzelf gehouden...met een brede grijns op mijn gezicht...dat wel!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

09-09-2010 om 15:37

Maar....

...bedoelen ze niet het hele assortiment van Elmex bijv. (die heb ik nl. 2 + 2 gekocht). Staat er niet op het bordje ook een merknaam? Ik kan me dat vaag herinneren, bijv. ook van Dove. En volgens mij kan je dan wel praten over een assortiment, ook al gaat het over 1 merk. Maar dan moet inderdaad natuurlijk wel de merknaam erbij staan. En niet hele assortiment tandpasta.
Groet,
Bibi

Bastet

Bastet

09-09-2010 om 19:04

Kruidvat heeft gelijk

Het is deze week 2 + 2 voor het gehele KRUIDVAT assortiment,hun eigen merk dus.En voor Elmex,meer niet.
Zie de folder op www.kruidvat.nl

sassie

sassie

09-09-2010 om 19:20

Oke

verkeerd gezien dan. OK.

Guinevere

Guinevere

09-09-2010 om 20:06

Al die andere merken vallen toch net zo goed onder het Kruidvat assortiment? Het is toch het assortiment van het Kruidvat???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.