Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Claudia B

Claudia B

31-08-2010 om 07:38

Antilekbanden

Wie heeft er ervaring met de antilekbanden voor de fiets?
Zoon heeft 1,5 week gefietst naar VO en nu al een lekke band.
We zaten eigenlijk te denken aan antilekbanden. Wie heeft ze ook en wat is je ervaring? Fietst het inderdaad zwaarder of valt dat mee? En werkt het goed?

Groetjes,
Claudia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeker doen

Ik vind het een verademing. Als puber had ik soms wel 5 plakkers op een binnenband. En nu zijn mijn banden versleten en vervang ik ze voordat er ook maar 1 plakker op zit.

Mijn man had ergens 2 marathon plus banden gekocht voor 45 euro, op internet. Als je wil kan ik wel even vragen welke winkel dat was. Bikegear of toch net weer even wat anders.

Ja hoor

hier ook zelden lekke banden (toevallig de afgelopen maand 2, maar meestal maar 1x per jaar of zo ) en ik fiets 150 - 200 km per week. Ook door glas en doorns, al probeer ik dat natuurlijk wel te vermijden. En ik fiets meestal door totdat de antilek-strook op de buitenbanden zichtbaar wordt. Van zwaarder fietsen heb ik nog nooit wat gemerkt.

Claudia B

Claudia B

31-08-2010 om 13:48

Rodebeuk

Als je eens zou willen kijken waar hij ze vandaan had, heel graag. we zaten zelf ook aan de marathon plus te denken.

Groetjes,
Claudia

Claudia B

Claudia B

31-08-2010 om 13:51

Bedankt!

Het is dus zeker een aanrader. Nu bleek het ventiel lek te zijn en geen gaatje in zijn band, maar we overwegen wel die antilek banden.
Ondertussen wat uitleg gevraagd bij de fietsenhandelaar toen ik toch voor een nieuw ventiel ging
Graag hoor ik dan ook gebruikers ervaringen en die heb ik nu dus van jullie!
Bij de fietsenhandelaar vertelde hij ook dat als je normaal 100 lekke banden zou hebben met een gewone band dan met een antilek nog maar 10, en dan heb je nog een extreme antilek band dan heb je er nog maar 2 (maar die is niet aan te raden om zo mee te rijden, maar voor echte fietsvakanties enzo, voor onze zoon die 1 uur heen en 1 uur terug fietst naar school zou die gewone antilek dus prima zijn).

Bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes,
Claudia

Www.bike4travel.nl

..toch net ff anders.
En dan de marathon plus, twee stuks.
Ideaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.