Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

24-11-2009 om 19:39

Aldi-wekker

Toevallig iemand hier de Aldi-wekker die ze deze week hebben gekocht? Ik heb 'm, vind 'm helemaal mooi en leuk, er is maar één kleinigheidje: ik word er niet wakker van Hij staat naast mijn hoofd, maar ja, ik ben aan één kant doof en blijkbaar is het piepje niet genoeg om door te dringen.
Iemand hier het wiel al uitgevonden (behalve dan op radio zetten, ik hou niet zo van radio

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

24-11-2009 om 19:53

Ruilen

Nee, niet terugbrengen naar de winkel, maar misschien is ruilen van plek een oplossing? Dan staat de wekker aan de kant waaraan je niet doof bent en hoor je 'm misschien wel.

Tirza G.

Tirza G.

24-11-2009 om 23:28

Helaas

Ik heb een speciaal bed en kan ook maar in twee "standen" liggen vanwege mijn rug, dus dat gaat 'm niet worden Dat bed kan niet verhuisd, of althans, een andere wekker is eenvoudiger za'k maar zeggen.
Er zit een volumeknop op, maar daar reageert alleen de radio op, niet de piepert. Tenminste, niet toen ik het probeerde.
Het heeft wel wat. Wakker geschopt worden door je man omdat je wekker gaat

Tirza

Puck2

Puck2

25-11-2009 om 09:13

Dan toch ruilen, maar dan anders

Tja, ik kan me voorstellen dat een andere wekker de makkelijkste oplossing is. Dus gewoon terug gaan naar de Aldi en inleveren. Meestal doen ze daar niet zo moeilijk over en kan het gewoon terug. Iedere keer blauwe plekken op je benen van een schoppende ega is ook niet alles natuurlijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.