Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-03-2012 om 21:48
Graag zou ik willen weten of er meer mensen zijn die ontzettend last hebben (gehad) van slaperigheid bij het gebruik van paroxetine (20 mg). Het lijkt wel of het steeds erger wordt. Ik gebruik het een jaar. Ik voel me verder prima, alleen zo weinig energiek. Als ik mijn bed zie, moet ik gaan liggen en dan lig ik rustig uren achtereen te slapen. Ik heb geen energie om intensiever huishoudelijk werk te doen of om te sporten. Hoe hebben jullie dat energiepeil weer omhoog gekregen?
05-03-2012 om 22:45
Volgens mij niet
maar ik weet het niet zeker. Ik zou ook eens denken aan een eventueel ijzertekort (zelf vast al aan gedacht) of B12 (sluipende moeheid'.
Ofterwijl.. naar de huisarts!
06-03-2012 om 06:59
Tip
Ik gebruik ook paroxetine, en ik heb hier niet zo'n last van. Ik neem het namelijk in voor het slapen gaan. De ergste slaperigheid vindt dan 'snachts plaats..)
07-03-2012 om 09:43
Ook
Ja hoor, toen ik paroxetine gebruikte had ik ook last van slaperigheid. Ik ben ze ook 's avonds gaan nemen, dat hielp een heel stuk. Succes!
Sanneke*
07-03-2012 om 10:51
Tijdstip
Ik hoop dat de oplossing zit in het innemen op een ander tijdstip. Ik ga het uitproberen om 's avonds in te nemen.
09-03-2012 om 21:54
Ik wist niet dat je er zo slaperig van kon worden want ik heb dit dus ook. Ga ook proberen met ze 's avonds te nemen!
Ben heel benieuwd.