Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-04-2010 om 15:08
Mijn vriend heeft vorige week te horen gekregen dat hij aan borderline lijd. Ik ben op zoek naar een forum voor partners, wie kent dat? Ervaringen?
Verdrietige C
01-04-2010 om 20:05
Carine
Carine, als je met google zoekt op 'partner borderline' dan vind je nogal wat sites met de informatie en mogelijkheden die je zoekt
Sterkte ermee!
02-04-2010 om 12:20
Het is natuurlijk
verdrietig, maar hij blijft de man die hij was: het zal niet ineens door een diagnose erger worden. Wel is er nu misschien helderheid waardoor er iets aan gedaan kan worden. Ik wens je sterkte voor jou en je vriend!
02-04-2010 om 14:22
Hoi,
Ja, op www.kopopouders.nl is een forum te vinden. Dit is voor ouders die psychisch ziek zijn, maar ook voor partners!
Succes!
06-04-2010 om 13:07
Dankje
Bedankt voor de reacties. Het is erg zwaar allemaal het is net alsof hij alleen maar moeilijker gaat doen sinds we het weten. Ik voel me erg alleen hierin ook op de forums kom ik geen andere vrouwen met zo een man tegen.
C