Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tango

Tango

27-05-2013 om 21:35

Vraag over blaasontsteking

Sinds vrijdag heb ik een blaasontsteking. Vanmorgen urine ingeleverd bij de assistente en meteen te horen gekregen dat het inderdaad een blaasontsteking is. Vanmiddag heb ik een kuur gehaald bij de apotheek.
Ik heb nooit eerder blaasontsteking gehad, dus wat vragen erover. Hoe snel helpt de antibiotica meestal? Ik heb nu 1 capsule genomen en neem er vanavond nog 1. De klachten die ik heb veranderen steeds. Vanmiddag en vanavond had ik pijn in de buik en later in mijn rug. Kan dit ook bij blaasontsteking horen? Heb maar een paracetamol genomen want het was echt erg vervelend.
Verder belde de assistente me ook nog op vanmiddag om te melden dat er iets teveel suiker in de urine zat. Ze wil dat ik ook nog even bloed kom prikken. Waar kan dit door veroorzaakt worden? Ik denk dan aan suikerziekte, maar misschien is er ook nog iets anders mogelijk? Maak me er wel een beetje zorgen over.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

27-05-2013 om 22:29

Blaasontsteking

Hoi,

Wat vervelend! De ab werken meestal heel snel, binnen 24 uur al. Ik denk dat de pijn er zeker bij kan horen, waarschijnlijk heb je er wel even mee rondgelopen omdat jr. Het niet meteen herkende.
Dat van de suiker weet ik niet.

Sterkte!

Liora

Tango

Tango

27-05-2013 om 23:06

Liora

Bedankt voor je antwoord. De klachten begonnen vrijdagmiddag, precies voor het weekend natuurlijk. Ik dacht eigenlijk wel meteen aan blaasontsteking hoewel ik het dus nooit gehad had. Heb alleen tot vandaag gewacht met naar de huisartspraktijk te gaan, want het leek me niet iets voor de weekendarts. Ik hoop inderdaad dat de AB snel werkt. De pijn is nu met paracetamol draagbaar. Ik heb morgen een zeer drukke werkdag dus zou het prettig zijn als ik minder last heb

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2013 om 00:35

Ja hoor

morgen heb je als het goed is minder last. Als je nog een keer blaasontsteking voor of in het weekend hebt moet je gewoon bellen hoor. Blaasontsteking is echt heel erg vervelend en als je er te lang mee doorloopt kan het overslaan op je nieren.
Ik denk dat je het als een geluk bij een ongeluk moet zien, dat ze vinden dat je suiker wat te hoog is. Hoe naar het ook is als je inderdaad een te hoog bloedsuikergehalte hebt, dan wéét je het maar en kun je er tegen behandeld worden. Hoe eerder hoe beter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.