Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Virus of prik?

Zoon (9) heeft afgelopen woensdag zijn BMR/DTP prik gehad. De nacht erna werd hij ziek: hoge koorts, hoofdpijn, misselijk. Nu 2 dagen later is hij nog steeds ziek (al gaat het wel ietsje beter). Opvallend is vooral de misselijkheid waar hij erg veel last van heeft.
Is dit nu een bijwerking van die prikken of heerst er iets? En weet iemand misschien nog een goed huismiddeltje tegen misselijkheid?

Het heerst

Mijn collega en haar man hebben het allebei gehad.Dus het kan heel goed een virusje zijn.
En een entreactie van BMR was toch pas na 9 dagen? of heb ik dat verkeerd onthouden?
Een huismiddeltje tegen misselijkheid weet ik niet voor je, sorry

Tijgeroog

Tijgeroog

21-06-2013 om 22:33

Heerst hier ook

Ik ben de enige in huis die niet overgegeven heeft.

Jippox

Jippox

22-06-2013 om 11:38 Topicstarter

Jep

Inmiddels is de volgende ook ziek, dus zal inderdaad wel een virus zijn... Als iemand nog tips heeft tegen misselijkheid dan houd ik me aanbevolen (voel me zelf ook niet helemaal lekker)

Hombre

Hombre

22-06-2013 om 18:55

Tijgeroog

Klinkt als Norovirus.
Zat er diarree bij?
Echt zo'n leuk familiefeestje...

Verstuurd met een natte vinger

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-06-2013 om 19:59

Hier

werkt bij misselijkheid cola (geen light) en zoute chips. Voor de jongste zet ik een fles cola open om de prik eraf te krijgen.

Dendy

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.