Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ariadne

Ariadne

10-06-2013 om 17:45

Veel eten voor menstruatie

Gewoon voor de nieuwsgierigheid: hebben jullie ook dat je in de week voordat de menstruatie begint enorm veel willen eten? Ik heb daar wel last van en ben dan ook altijd zwaarder aan het begin van de menstruatie. Begint die eenmaal, dan eet ik weer gewoon en val dat extra gewicht weer gewoon af.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maks

Maks

10-06-2013 om 17:50

Vocht

Ik heb wel meer zin in zoetigheid voor mijn menstruatie, maar ik geef daar niet al te veel aan toe. Ik houd dan wel 1 tot 2 kilo vocht vast, wat snel weer verdwijnt als de menstruatie eenmaal is doorgebroken.

Fiepie

Fiepie

10-06-2013 om 22:36

Nee, maar wel.....

Voordat ik ongesteld word kan ik beter niet gaan winkelen. Ik kom met een berg spullen en een lege banksaldo weer terug. Bah, ik kan gewoon niet stoppen met kopen. Uit voorzorg ga ik voortaan niet meer winkelen met mijn pinpas op zak. Ik vraag me dan ook altijd af of ik de enige ben die zoiets raars doet voordat ze ongesteld moet worden. Heel vervelend....... Dus gedeeltelijk herkenning van anders gedragen dan je normaal zou doen. Ik krijg ook sneller ruzie en kan opeens minder goed mijn kids corrigeren als ze iets doen wat niet mag. Kortom ik ben echt uit mijn doen......niet fijn. Gelukkig is het maar van korte duur en dan ben ik weer normaal. Wat veel eten heb ik geen last van. Wel van zo af en toe een eetbui maar ik zie geen verband met maandelijkse periode.

Ik eet de week voor de menstruatie alles wat los en vast zit en heb dan nog steeds trek. Wat vocht vasthouden hoort er ook nog bij. En ja, na de menstruatie gaan de extra kilo's er van zelf weer af omdat ik weer normaal eet en snoep.
Verder heb ik door de hormoonschommelingen een kort lontje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.